четвъртък, 1 октомври 2015 г.

Sally Hansen instant cuticle remover


Ето и най-желаният пост, базиран на мнението ми върху продукт, за който получих десетки запитвания.Ако трябва да бъда честна и моите лиги (както предполагам и вашите след прочитането на поста) текат по него откакто взриви блогърското пространство и разбули тайните за перфектен маникюр в домашни условия.На вашето внимание – Sally Hansen Instant Cuticle remover или просто казано гел за „изтриване“ на кожичките.


Както споменах и преди малко неслучайно веднага поръчах гела щом разбрах, че се предлага на българския пазар и то на такава достъпна цена.Предполагах, че заради интереса върху него ще бъде скъпа придобивка, но както винаги благодарение на www.enzo.bg имах възможността да го тествам.

Както знаете аз редовно си ходя на маникюр при специалист и не полагам почти никакви грижи за ноктите си вкъщи.Въпреки това любопитството ми взе превес над разума и исках да имам тубичката с така наречения вълшебен гел.Но за това след малко.

Искам да кажа няколко думи за марката, която вдигна много шум около себе си през последните години. Козметиката Sally Hansen съдържа билкови екстракти и ексклузивни съставки като перли, коралов калций и протеини, като доставя необходимите витамини и минерали, на ноктите и ги предпазва от изсушаване. В състава на лаковете не може да намери формалдехид, DBP (дибутилфталат) или толуол и са тествани изключително чрез алтернативни методи - т.е. не върху животни.(цитат от enzo.bg)

Според мен марката е сред лидерите на пазара на производителите на лакове и продуктите за грижа на ноктите.И неслучайно имат тази слава.
И колкото и успешни продуктите да имат ние да продължим с ревюто на най-известния сред тях.
При мен пристигна малка, пластмасова, синя тубичка от 29,5 мл с капачка и накрайник наподобяващи капки за нос
Консистенцията на продукта е сравнително течна – повече отколкото очаквах, предполагах, че е много гъст гел, но очевидно съм имала погрешни представи, защото почти наподобява вода.

Както вече споменах посещавам маникюрист и реших първите ми впечатления за продукта да са под зоркия поглед на професионалист.Процедурата е обичайната за подобен тип продукти – нанася се малко количество в зоната на кожичките, изчаква се около една минута и хоп – чудото беше налице.Разликата между продуктан на Сели Хенсън и другите на пазара е, че той не просто омекотява мъртвите кожички, а ги „топи“ – не намирам друг израз, с който да обясня по-нагледно какво се случва.След като изчакате определеното време, просто минавате с някакъв инструмент или дори клечка за уши и без нужда от по-груба намеса кожичките се отстраняват, почти сами!Много пъти съм гледала клипчета в youTube как това се случва, но някак ми беше нереално и имах огромното желание да се уверя в достоверността на казаното от всички очаровани от гела.
 И така...ако в момента ако в момента си задавате въпроса защо въобще поръчах такъв продукт при положение, че ходя на маникюр, отговорът ми е прост – защото винаги изпадам в ситуация да няма свободен час, а да не мога да понасям кожичките си.И точно тогава на спасение ми идва тази малка тубичка.Така цялата процедура е кратка, нетрудоемка и резултатите винаги са впечатляващи. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар