четвъртък, 1 октомври 2015 г.

Catrice Sun glow bronzer

Днес на дневен ред е един продукт, с който определено не изживяхме любов от пръв поглед и пренебрегвах с месеци.С течение на времето обаче започна да ме убеждава, че определено си заслужава мястото в колекцията ми и се превърна в един от фаворитите за настоящата година.На вашето внимание – Catrice sun glow bronzer.
Отново започвам с един малък урок по бронзанти.Бронзиране в никакъв случай не е равно на контуриране.Чувствам се длъжна да го уточня, защото почти ежедневно се сблъсквам с нелепата гледка на лице контурирано с бронзант.Този тип продукти се използват за затопляне на лицето като за целта се нанасят с възможно най-пухкавите четки на местата, където лицето първо се бронзира от слънцето през лятото – горната част на скулите, двата странични края на челото, костта на носа.Именно заради предназначението си да затопля лицето, бронзантът трябва да е с по-топъл нюанс.При контурирането следваме други правила – нанасяме продукт с по-студен подтон на местата, които искаме да вдлъбнем визуално – частите под скулата, двата края на костта на носа и отново краищата на челото.Ето в какво се изразява главната разлика между двата метода.
Не бях голям почитател на бронзантите, може би защото не знаех как да ги използвам и нанасям правилно.Имала съм доста продукти, главно дрогерийни, но никога не съм оставала впечатлена от резултата, който виждам на лицето си.Така беше и с продукта на Catrice.Един ден просто го грабнах и започнах да експериментирам и бум!Харесах се и то много.Първото, което ми направи впечатление, че цветът е идеален за затопляне – аз притежавам 020 deep ronze.Тук е момента да спомена, че продуктът пристига в стаилна пластмасова опаковка с прозрачен капак, който се отваря и затваря лесно, но и стабилно.Количеството е цели 9.5 гр, които аз не мисля, че скоро ще изхабя въпреки ежедневното използване (още дори не съм видяла дъното)
При допир продуктът се усеща кадифен – изключително приятен и лесен за разнасяне.Другото, което ми направи впечатление е пигментацията.Обикновенно при дрогерийните марки това липсва.Но като цяло Catrice са едни от лидерите в бранша и определено имат много успешни продукти като този.Определено това е универсален бронзант, който мога да препоръчам на всички, които нямат желание да претрупват лицата си с тонове грим, а искат с минимални усилия да изглеждат по-свежи, по-будни или по-просто казано просто живи.Защото колкото и летен продукт да е това би могъл да ви спаси през студените месеци, когато вече няма и помен от летния тен и лицето ви е плашещо бяло.Бронзантите са особено полезни за сутрините, когато нямате сили да се гримирате с часове.Тогава е достатъчно само бързо подчертаване на веждите, спирала и разбира се един такъв бронзант.
Както вече споменах най-важното е да разберете целта на този тип продукти и да се научите да ги използвате правилно и не на последно място умерено.Никога не прекалявайте с количеството, особено ако ползвате точно този продукт!Инвестирайте в пухкава четка.Нанасяйте само на местата, където вие имате нужда, защото всичко е индивидуално и пак – никога не нанасяйте бронзат във вдлъбнатината под скулата.

Продуктите на Catrice в пълната им цветова гама и на най-добри цени може да намерите на www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар