четвъртък, 29 октомври 2015 г.

L'Oreal Paris super liner

Дойде време да поговорим за продукт, засягащ една от най-болните ми теми, а предполагам и на само на мен свързани с грима - очната линия.Едва ли съм единствената любителка на естетичния вид похабила часове пред огледалото мъчейки се да постъгне перфектната линия с опашчица.Бонус точки носи уеднаквяването на грима на двете очи!Тогава се предполага, че сте в щастливия си ден.Може би не съм и само аз, която ежедневно се сблъсква с гледката на поредното момиче с размазана очна линия или такава, която е сложена по най-абсурдния начин.И винаги ме е било страх нещо такова да ми се случи.Докато не попаднах на очната линия на живота си, а именно L'Oreal Paris super liner.
През краткия си (или вече не чак толкова) житейски път, след коректорите съм пробвала най-много видове очна линия, защото никога не попадах на нещо добро.В началото на грим начинанията си започнах с тези, които са с тънка четчита.Излишно е да ви казвам или показвам как съм изглеждала през тези години.По-късно, към 16тата си година се насочих към тези с писец закрепен към самия продукт и може би бях задоволена от резултатите, които получавам, но за известно време.Когато започнах да се интересувам повече от това изкуство и забелязах какви продукти използват повечето бюти гурута реших и аз да пробвам от съответните мънички бурканчета, а именно гелообразните очни линия.И тогава наистина разбрах какво е очна линия.
Освен по-лесното нанасяне и пестенето на време с използването на този тип продукти получавате и по-наситен цвят и изразителен вид на окото.Но не е задължително щом една очна линия е гелообразна да е добра.Да открия перфектната за мен ми отне доста време.Сдобих се с продукта, чието ревю правим днес преди около 7-8 месеца по препоръка на влогърки, които следя.Естествено ще се досетите, че ще си поговорим и за опаковката.Очната линия ще откриете в пластмасова кутийка като замисълът е тя да побере в себе си и четчицата, която е в комплект с продукта.Но за нея малко по-нататък.Самият гел пък е поместен в доста луксозно масивно бурканче със златна капачка и правилна форма като лично според мен е доста красиво.
Получавате 2,8 гр продукт, който ще ви е достатъчен за прееедостатъчно време имайки предвид, че аз за толкова време не съм стигнала и до половината.За икономичността на очната линия говори и фактът, че ви е нужно съвсем минимално количество за постигане на интензитета, който би ви задоволил.Консистенцията е много удобна за работа - предразполага за лесно плъзгане по клепача и възможност за коригиране при грешки, но и бързо изсъхва и не позволява на продукта да се размазва над сгъвката на клепача или по външните ъгли на очите.
Четката е доста качествена като за нещо, което ви се предоставя като бонус към реално купувания продукт.Косъмчетата не падат лесно въпреки, че я мия почти след всяко използване, което се налага, за да не се втвърдява продукта върху нея.Като размер е по-малка от стандартните, но това е разбираемо, а и като цяло по-удобна за работа.Ще завърша поста с един съвет - винаги съхранявайте такъв тип продукти в обърнато с капака надолу положение, за да предотвратите контакта на самия гел с въздуха, перспективно и изсъхването му.
На най-добра цена очната линия може да намерите на www.enzo.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар