четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Mac kinda sexy

Има ли въобще някой, който е на ТИ с бюти гилдията и не е чувал за това червило?Може би най-известното червило на MAC се помести в колекцията ми и стана част от така важния грим за балa.Всъщност доста се колебаех дали въобще си заслужава да притежавам този цвят, дали ще го използвам, как ще ми стои и т.н.Ето моето финално мнение за това малко бижу...
Първо започвам с това, че това беше най-големият ми риск като продукт за грима на бала - бях на сто процента сигурна, че ще съм с Kinda sexy на въпросния ден, без дори да го бях виждала на живо.Но реших, че щом е толкова боготворен от всички бюти гурута, значи наистина си заслужава.Основните ми изисквания бяха да пасне на роклята ми и да издържи поне 5-6 часа на устните ми преди да се наложи да го нанеса повторно.
Нека започнем със самото ревю:
Според мен най-точното определение за цвета е комбинация между прасковено, кафяво и мъъъъничка доза пепел от рози.На пръв поглед може да стресне човек, който е свикнал да носи много по-светли тонове (като мен), но все пак не трябва да се доверяваме на предразсъдъците и външния вид.След нанасяне цветът е доста по-нежен и по-прасковен - нюанс който всяка жена трябва да притежава в колекцията си.Според мен особено добре стои на дами с лек загар.Както вече видяхте на снимката по-горе, обичам да го нанасям с молив в малко по-тъмен цвят, защото тази комбинация кара устните да изглеждат по-обемни.
Освен това бихте могли да направите устните си малко по-впечатляващи с нанасянето на червило или гланц в контрастиращ на този цвят – малко по-светъл и лъскав.Ефектът ще ви омая.
Както сигурно знаят повечето от вас, този продукт е от матовата серия червила на бранда.Въпреки това никак не изсушава грубо устните и може да се носи самостоятелно.Затруднение може да се срещне единствено при нанасянето.Именно затова аз предпочитам да го нося с лек, но по-мазен балсам за устни, а вие можете да използвате този, който най-много ви допада или ползвания ежедневно.Освен това ви препоръчвам преди по-специален повод, когато ще носите Kinda sexy да ексфолирате устните, за да премахнете мъртвата кожа и да осигурите по-гладко нанасяне и по-естествен завършек.Това го препоръчвам и ако носите червилото по-често, за да възстановите гладкостта на устните.
Дълготрайност?Ето тук вече ме очарова наистина.Дори след ядене и пиене, цветът стои като запечатан без проблем поне 4-5 часа.Естествено, не се усеща така наситен както при първоначалното нанасяне, но нека не ставаме нагли.
Главните ми опасения бяха да не показва зъбите ми в странен неприятен нюанс.Все пак си избелвах зъбите специално за повода.Но за радост нямаше лоши изненади.
От всичко това мога да кажа, че никак не съжалявам за спонтанната и рискована "поръчка".Kinda sexy напълно достойно заема мястото си във вече доста скромната ми колекция от продукти за устни.

Знам, че много от вас искат да притежават това бижу в колекцията си и съжаляват, че не е достъпен за всички.Но имам малка изненада – Kinda sexy вече е налично червило в каталога с продукти на МАС в www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар