четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Lacoste Femme

Днешният пост е на малко по-различна тема от обичайните, които сте свикнали да четете в блога ми, а именно парфюм.Избягвала съм да правя ревюта на аромати и заради неспособността си да описвам аромати, и защото просто съм нямала парфюм, който да ме накара да ахна и да използвам само него.
Принципно никога не съм била привърженик на по-скъпите парфюми и съм избягвала да давам по-големи суми за подобни продукти.Но в един момент реших, че имам нужда от аромат, който да е еквивалентен с мен, т.е. когато мина покрай някого, дори и със затворени очи той да знае, че това съм аз.И така започна моето голямо търсене...безуспешно.Бях готова да платя прилично високи стойности, но за жалост нищо, абсолютно нищо не ме впечатли.Докато не получих една от пратките си от www.enzo.bg Бях си поръчала цветна козметика и сигурно повечето от вас знаят, че ензо пращат подарък-тестер към пратките си.Така в ръцете ми попадна тестерът на Lacoste Femme.Първо дори не обърнах внимание на миниатюрното шишенце, но реших просто да го помириша и тогава се случи..ахнах.Наистина търсех точно такъв аромат – силен, но ненатрапчив, а и до някаква степен пасващ на същността ми, защото за мен и това е много важен критерий при избор на парфюм.
Известно време използвах само тестера, което всъщност ми беше достатъчно, защото е нужно много малко количество за постигане на желания от мен ефект на лека и некрещяща миризма.След известно време имах запитване от приятеля ми какъв подарък искам за рожденния ми ден и реших да си поискам реалния размер на Femme, като моят е в разфасовката от 50 мл(предлагат се и други размери).Естествено за поръчката заложихме на ензо, защото цените са най-изгодни, а и сме сигурни в качеството на продукта.
Както винаги започвам с „външния вид“ т.е. опаковката на продукта.Парфюмът пристига в стабилна картонена кутия, т.е. няма опасност от счупване или нещо подобно.Споменавам това като бонус към факта, че продуктите изпратени от enzo без това са много добре опаковани, а и има опция за застраховка с минимална сума, която ви гарантира, че ако продуктът ви се увреди или изгуби по време на транспортирането до вас ще получите нов.Шишенцето също много ме впечатли, защото е колкото луксозно, толкова и семпло.В белия цвят се откроява тънко въже замотано около гърлото на бутилчицата, завършващо с малка висулка.
И понеже не ме бива много в описването на аромати си позволих да препиша от описанието на продукта в сайта точно какви са ароматите: глава – бергамот, ананас, мандарина; сърце: жасмин, ананас, портокалов цвят; основа: балсам, ветивер, сандалово дърво, ванилия.

Общо взето това е онзи лек, ненатрапчив, но запомнящ се цвят, който търсех доста отдавна.Или с две думи – мирише на жена.Определено е доста траен и ако питате за кое време от годината е подходящ бих казала за всички сезони, но аз бих го носила най-вече през пролетта и есента, защото ми напомня на тях – колкото небрежен, толкова и красив.Ако и вие сте в търсене на перфектния аромат бих ви препоръчала с две ръце точно този.А и в enzo имате опцията да поръчате тестер и едва тогава да предприемете поръчка на по-голям размер.Чакам мнения от тези от вас, които са го ползвали или са си купили парфюма по моя препоръка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар