четвъртък, 29 октомври 2015 г.

NARS duo blush

Случвало ли ви се е да искате нещо много силно с месици, години, да мечтаете да си го притежавате, но или да е прекалено скъпо или просто да нямате достъп до него?Да, и на мен ми се е случвало.Но благодарение на www.enzo.bg мечтите станаха реалност.NARS Laguna bronzer вече е част от обновената ми грим колекция.Е, вярно, че го притежавам в комплект с руж, но и това е нещо.
Както знаете NARS е не много леснодостъпен бранд за нашия пазар.Освен това там, където е откриваем цените са доста високи и не всеки може да си ги позволи.Както вече споменах аз открих продуктите на марката в ензо и веднага нападнах точно този продукт – duo blush.Освен дългоочаквания от мен бронзант в малката палитричка се съдържа и ружа на марката Oasis, който според мен е втория най-известен след така прочутия Orgasm.Всъщност се надявах на точно такава комбинация с бронзанта, но за жалост беше изчерпана.Но нека за пореден път започнем с толкова важния за мен „външен вид“.
Малката двойка от прахообразни продукти за лице е поместена в стандартната за марката матирана черна картонена кутийка, която няма смисъл да допълвам, че е доста стабилна и ми помага при съхраняването на контейнера, в който са и самите продукти.Това го правя, защото тя е от материала, който колкото и да е приятен на допир събира супер много мръсотия и докато се пипне с ръце намазани с минимално количество грим се цапа почти незаличимо.При отварянето на иначе доста стабилната палитричка ви посреща задоволително огледалце, прозрачна пластинка, която го предпазва от зацапване и естествено двата продукта – 5 грама от бронзанта и 6 грама от ружа.Т.е. получавате общо 11 грама продукт.
Laguna е бронзиращ продукт, който има перфектния тон за затопляне на лицето.Честно казано аз очаквах да е изцяло матов, но се оказа, че има съвсем мънички блестукащи частички, а и освен това стои леко лъскаво.Но това в никакъв случай не го смятам за минус, защото точно това го кара да изглежда естествено като естествено загаряне от слънчевите лъчи.Нека още веднъж повторя, че бронзант се нанася не като контур, а на най-изпъкналите части на лицето, където първо бихте получили загар през лятото.Но в случая тона на Laguna е подходящ и за леко контуриране.Няма лошо да пробвате, зависи от тона на вашата кожа.При мен лично става.
Oasis беше продукт, към който нямах кой знае какви очаквания, а и честно казано ми беше все тая, защото просто исках съседа му.Но след като го нанесох на лицето си онемях и осъзнах, че съм се отнесла към него с голяма доза несправедливост.На пръв поглед наистина може да се стреснете от голямото количество бляскави частици на повърхността, но точно този дефект прави ефекта в случая – щом го нанесете нямате нужда от хайлайтър, той върши двойна функция.Цветът мога да го опиша като пепел от рози с нотка отиваша към лилаво.Много, много красив цвят.

Общото между двата продукта е, че са силно пигментиране и ви препоръчвам да внимавате много при нанасянето им върху лицето ви.Най-добре да използвате пухкави четки, да заграбвате малко от повърхността на пудрите и да изтръсквате четката преди допира до кожата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар