четвъртък, 1 октомври 2015 г.

NARS Light optimizing primer

Здравейте.Дойде време да споделя и мнението си за продукт на марка, която както вече споделих с вас отдавна исках да пробвам и благодарение на enzo.bg наличието на Nars light optimizing primer в колекцията ми вече е факт.
Както предполагам знаете, Nars предлага няколко вида бази (като повечето марки) и дълго време се колебаех коя точно да си поръчам.Принципно съм свикнала с бази от типа Baby skin – с по-силиконова структура, които прикриват порите.Но не знам защо в последния момент реших, че искам точно озаряващата..може би защото скоро ми предстои покупка на по-покривен и матиращ фондьотен и ще имам нужда от нещо по-хидратиращо и блестящо под него.Спрях се именно на марката заради суперлативите, които предполагам не само аз съм чувала.И определено не мисля, че сгреших с избора си.
Базата пристига в кутийка с характерната за бранда леко грапава и луксозна опаковка.Отвътре излиза тубичката със самия продукт, която както виждате и на снимката по-горе е стандартна и подобно на кутийката – луксозна.Няма помпичка, което аз лично считам за плюс, защото с такъв вид опаковки контролирането на количеството, което ни е нужно и трябва да изкараме е по-лесно.Продуктът е 30 мл
Консистенцията е точно такава, каквато очаквах – лека, но едновременно с това и гъста, което е благоприятно за изграждане на бариера между кожата и фондьотена, каквото е и предназначението на този тип продукти.Понеже е озаряваща база блестящите частички са видими и придават много приятен и сияен вид на лицето.
Както пише и на флакона, базата притежава слънцезащитен фактор 15, което според мен е напълно в рамките на нормалното и не би се отразило на приятния и естествен вид, който да имате на снимки със светкавица.Стига да не го използвате самостоятелно, защото ще постигнете обратния ефект.
За времето, през което притежавам продукта пробвах да го използвам с няколко вида фондьотен и забелязах, че придава по-естествен и сияен завършек на по-тежките и покривни такива.В комбинация с по-лек и лъскав продукт пък на лицето се забелязва така модерния стобинг, тоест лъскав вид, което мен лично много ме удовлетворява като визия, но само през лятото.




Тази разновидност от базите на Nars бих препоръчала на дами с по-суха или нормална кожа поради разбираеми причини – ако имате мазнаили смесена кожа бихте искали да прикриете лъскавите участъци на лицето, а целта на този продукт е точно да открои местата, които искате да изпъкнат.За тези от вас бих препоръчала матиращата база, която аз имам намерение да пробвам по-нататък.
Да си дойдем на думата.Дълготрайността.И тук си казах OMG – как може един на пръв вид обикновен „крем“ с часове да държи грима ми като току-що нанесен и то в такива жеги.Явно е възможно.И колкото и да бях удивена, това е факт – наистина задържа не само фондьотена, но и прахообразните продукти нанесени върху него без никакъв проблем.
Другото, което искам да кажа е, че базата е доста икономичен продукт, защото е нужно много малко количество за нанасяне по цялото лице.Например количеството, което е нанесено на ръката ми на горната снимка е колкото половин лешник.Просто в контакт с кожата основата се повлиява от топлината й и леко си променя консистенцията.
Единственият минус на базата е леко необичайната миризма, която ми напомня на нещо, но все още не съм открила на какво.Но определено след нанасянето на лицето ароматът изчезва и не дразни.
Както вече споменах продуктите на бранда (и то на много достъпни цени) можете да откриете на www.enzo.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар