четвъртък, 1 октомври 2015 г.

Rimmel Match perfection concealer

Знам, че може да попрекалявам с продуктите от графа „Коректори“, но едва ли има някой, който се съмнява в значението им за ако  не перфектния, то поне приличния ни външен вид.Но днес ще ви запозная с малко по-различен коректор с малко повече приложения.Ще започна с единствения недостатък понеже съм сигурна, че четейки хвалбите ми ще го пожелаете – продутът не е достъпен на широкия пазар в България, но естествено благодарение на любимия enzo.bg може да е в ръцете ви за часове.И нека преминем към същественото...
Тези, които ме следят редовно знаят моята пристрастност към продуктите на Rimmel и любовта ми към фондьотена Match perfection, който понастоящем е единствения в колекцията ми.Ползвайки го и оставайки очарована от него нямаше как да не пожелая да притежавам и коректора от същата серия.Сдобих се с първата си опаковка от него при пътуване в Чехия и се случи чудото.Бях потресена от всичко, което прави този коректор в най-добрия смисъл на думата потрес.
Да поговорим за външните характеристики: ще се сблъскате с тубичка, а не шишенце, което според мен е много голям плюс на продукта, защото можете да го изцедите докрай и да използвате почти максимално съдържанието чрез изстискване, което е невъзможно при продуктите в дълбоки шишенца или помпички.За някои хора проблем също може да е и четката, която е буквално четчица, прикрепена към самата тубичка, а не класически апликатор, което може да ви се стори нехигиенично, но за мен лично няма никакъв проблем.Получавате цели 7 мл продукт.Защо казвам цели?Ще разберете в следващите редове.
Консистенцията на match perfection е малко по-различна от тази на коректорите, които аз лично бях свикнала да използвам.На пръв допир и при първо нанасяне може леко да ви изплаши, но разбира се всеки продукт си има малки трикчета за използване.Тук главното правило е в никакъв случай да не използвате голямо количество, защото ще натежи на околоочната зона и вероятността да получите коректор по фините линии е висока.Както често повтарям – малкото винаги е повече.Естествено казвам всичко това, защото мога на сто процента да ви гарантирам и покривността на коректора – неочаквано висока.Точно затова и нямате нужда от прекалено голямо количество, колкото и да са ви тъмни кръговете под очите.Аз лично го използвам в кремообразен коректор, защото точно тогава постигам ефекта и на озаряване на зоната под очите.И да си дойдем на думата.Като говорех за универсалност имах предвид точно това.Този продукт придава и изключителна просветленост на лицето и в зависимост от нюансите, които подбирате и притежавате можете да си правите буквално каквото си искате с него.Както имам предвид.Ако примерно имате цвят близък до този на кожата ви спокойно можете да го използвате върху кремообразния си коректор или пък да прикриете червенини, белези и пр.Ако имате доста светъл нюанс пък можете да озарявате както зоната под очите, така и костта на носа, средната част на челото, брадичката, високата част на скулите, а с тъмен коректор да засенчите вдлъбнатините.Тоест в точния смисъл на думата да контурирате и то на достъпна цена.Особено четката прави това извайване на лицето изключително лесно.Ето колко много неща можете да вършите с продукт като този.

Както споменах можете да намерите коректора на www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар