четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Chanel natural finish loose powder

Излишно е да споменавам какъв блян беше за мен да притежавам продукт точно от класа на Chanel и как си мислех, че да дам толкова пари просто за еидн продукт е просто невъзможно.Но ето ме и днес – пред мен стои един прекрасен продукт с точно този надпис върху опаковката си.И познайте отново кой е виновника – www.enzo.bg
Честно казано никога не съм била маниак на тема пудри.Една от причините за това е, че просто нямам нужда от кой знае какво матиране на кожата ми.Втората причина е фактът, че не харесвам вида на силно напудрено лице и като цяло натрупани прахообразни продукти върху кожата.Но с течение на времето забелязах, че при снимане на клипове кожата ми понякога лъщи, а и на снимки лицето ми изглежда някак си незавършено дори и след часове прекарани пред огледалото с цел постигане на перфектния вид на грима.Тогава осъзнах, че имам нужда от такъв тип продукт, който да е от по-висок клас, защото така или иначе ще го използвам по-рядко, когато наистина има повод.Спрях се именно на тази пудра след година лутане, защото най-най любимата ми влогърка ми повлия с похвалите си за конкретния продукт, а и бълваше негови снимки и просто не се сдържах.Така се сдобих с насипната пудра за естествен завършек на Chanel.
Обичайно, започвам с опаковката.Разбира се, продукт от такъв клас пристига в луксозна черна картонена кутия.Вътре е поставена отново луксозна пластмасова кутия с черен капак и внимание, стигаме до нещо много важно.Тази пудра бих могла да я оставя като наследство на внучката си.За пръв път виждам пудра в такова количество – цели 30 грама.Наистина доста хора бяха потресени от размерите на този продукт.В първия моменти  аз реагирах така, макар и да бях подготвена за по-голяма разфасовка, но не очаквах чак толкова.Ето тук е един от големите плюсове на пудрата – заслужава си парите до всяка стотинка, защото би ви стигнала за доста дълъг период от време, имайки предвид и това, че ви е нужно много малко количество.Прахът се изсипва през пластмасов диск с дупки, който е закрит със залепващо фолио, което може да затваряте при всяко използване с цел да не се разпръсква навсякъде.В кутията също ще намерите и гъбичка с лика на марката.
И да си дойдем на думата – самата пудра.Както вече споменах тя е насипна, но е малко по-различна от тези, с които съм свикнала да се сблъсквам.Едновременно с това, че частиците са малко по-едри, те са и фини.Имат леко бляскаво действие, което в никакъв случай не мога да нарека грозно, а напротив – няма брокатени частици, но придава онзи стахотен сияен вид, който ви прави да изглеждате прекрасно на снимки.Разбира се, това не означава, че пудрата стои естествено.
Пудрата се предлага в няколко цвята като аз притежавам номер 20 – Clair, който пасва перфектно на цвета на кожата ми.Освен това всички нюанси са горе-долу типични телесни цветове, така че дори и да не улучите абсолютно точния за вас цвят няма да е голяма трагедия.
Продуктите на Chanel на най-достъпни цени можете да намерите на www.enzo.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар