сряда, 28 февруари 2018 г.

MAYBELLINE Sensational очна линия


Добре.Знам, че не използвам често очна линия.Знам, че и никога не успявам да я направя точно както ми се иска.Знам също, че не ми отива, но нямаше как да не пробвам MAYBELLINE Sensational...и добре, че съм го направила. :) 


Сега ще ви разкажа как този продукт се сдоби със стат на единствената очна линия в колекцията ми.
Още с лансирането си тази очна линия вдигна много шум и ще се досетите защо.Нестандартната опаковка ме накара да се замисля дали изобщо улеснява или още повече затруднява начертаването на права линия.Започнах да гледам ревюта на бюти гурута, всички мнения бяха положителни, но все нещо ме спираше.Въпреки това всеки път щом видя някой да си я глага в грим урок любопитството ми растеше все повече и повече.Един ден се предадох и я сложих в кошницата "между другото", докато пазарувах в enzo.bg.Нямаше какво да губя..освен това и цената е много добра.

Веднага щом я получих се заех със задачата да я тествам.Освен самата опаковка, която вече бях виждала, силно впечатление ми направо самата четка - изтънена, но в много нестандартна форма.


Дозира добре продукта, което за мен е много важно имайки предвид, че имам много лоши спомени от очни линии, които стараейки се да разнеса равномерно, започват да се стичат по окото ми.Тук чрез натиска можете да контролирате наситеността и количеството продукт.
Намерих и отговор на въпроса си дали формата улеснява нанасянето и той беше да.значително, но не мога да кажа УАУ.Просто като човек, който е с две леви ръце що се отнася до нанасяне на очна линия, очаквах тази извивка да ме затрудни, но ме изненада приятно.

Всъщност най-много ме зарадва факта, че тази очна линия е изключително подходяща за хора като мен, на които котешко око просто не им стои добре и имат нужда само от леко подчертаване на окото след нанасяне на сенки (защото за мен гримът стои незавършен ако няма очна линия).За тази цел се оказа превъзходен продукт.Разбира се, че е подходящ и за правене на опашчици на очната линия, но както вече споменах аз избягвам тази визия заради формата на очите си.Но благодарение на изключително тънкия и прецичен край на четката, успявам да нанеса буквално невидима линия точно до миглите, която променя коренно вида на очите.Това става и с помощта на самия апликатор, който пуска достатъчен продукт, който да стига до връхчето, защото знаете, че повечето очни линии от този тип след третото нанасяне започват да пускат по-малко продукт и това, което постигате е само блудкав вид, който никой не харесва.

Завършекът е полуматов, което ми харесва, защото ако се матираше прекалено свежият вид щеше да се загуби.Дълготрайността също е на ниво - не съм имала проблем с размазване или избледняване дори и при вечерни излизания.Понякога, когато ми се занимава малко повече с грима ми, с много тънка четчица слагам и прахообразна черна сянка върху очната линия и завършвам перфектната визия на очния грим.

Като цяло този продукт напълно заслужава отреденото си първо място в колекцията ми и ще продължавам да го използвам с удоволствие.Препоръчвам на всички любителки на очната линия, независимо от това дали обичат по-дръзките или по-нежни визии.

Няма коментари:

Публикуване на коментар