вторник, 20 февруари 2018 г.

the Balm Nude Beach палитра от сенки за очи

И ето, че дойде време да ви разкажа повече и за най-новото и най-любимото ми попълнение в колекцията ми - THEBALM Nude Beach.
Знаех, че искам тази палитра още от мига, в който бранда я лансира, но изчаках търпеливо да е налична в enzo.bg, за да мога да я получа максимално бързо и достоверно.Истината е, че това се случи много бързо, буквално 2 седмици след официалното лансиране.И така...откакто я имам тази палитра ми стана абсолютен фаворит поради няколко причини.


Като цяло знаете, че съм голям почитател на продуктите на  the Balm и най-вече на палитрите им.Това се дължи на факта, че сенките им са със страхотно качество, никога нямам проблем с пигментацията или сливането на цветовете.Но сякаш най-главната причина да са ми толкова любими е рядко срещаната наситеност на матираните цветове, която със сигурност е факт при тези продукти.
Палитрата "нудитски плаж" е част от поредицата "нюд" и според мен е най-успещната досега, защото освен страхотни естествени нюанси тук виждаме и по-разчупени цветове, които определено водят до по-интересни визии.Може би на пръв поглед самите грамаж (общо 9,6гр) и размера на кошничките с продукт може да ви се сторят малки, но ви уверявам, че с тази пигментация продуктът определено е представите ми е в графа "икономични".


Ето и кратки описания на цветовете:
Brilliant - стандартен телесен нюанс, който за разлика от много други на пазара е много пигментиран.Може би най-използвания в палитрата, защото винаги го използвам за база на другите цветове с цел да преливам по-добре.
Babe - златиста перлена сянка, много напомня на Мери-Лу.Също доста често използвана за областта под веждата.
Buff - Перлен нюанс в по-прасковени тонове.Използвам го за акцент в средата на клепача.
Bright - Страхооотен матов керемиден цвят, който знаете, че обожавам в гримовете.
Brainiac - Подобен цвят, но перлен.Стои страхотно при по-тежки гримове.
Brave -  полуматов-полуперлен тъмнокафяв нюанс, който използвам за потъмняване.
Built - много красив бронзов нюанс, наситено перлен и стои страхотно на клепача
Bold - най-използваният цвят за подчертаване на сгъвката на окото, върши си чудесно работата
Bodacious - отново цвят, който често използвам в сгъвката, но в по-топъл нюанс.
Breathtaking - Шоколадов перлен цвят.Този съм го използвала най-малко от цялата палитра, но май трябва да си развихря въображението и това да се промени 
Bootylicious - Отново перлен нюанс в люляково-кафевите тонове.
Brazen - много наситено тъмно кафяво, което много добре се справя в потъмняването на външните ъгли, както и в ролята на очна линия, когато искам по-мек вид на грима.

Както виждате това е палитра, която може да се използва и в ежедневието, и при по-специални поводи.Определено си струва да я пробвате.
Палитрата съдържа и четка с два края, която аз честно казано използвам само при нанасянето на акцент в средата на клепача с перлените нюанси, но спокойно може да се работи с нея по целия грим на очите.



1 коментар:

  1. Здравей. В момента палитрата в Notino.bg (enzo) е на 36.90 лв.(не пише да е намалена) и тази цена ме замисля дали продукта е оригинален и тъй като виждам че си я закупила от там ще се радвам много ако споделиш мнение по въпроса. Благодаря ти предварително.

    ОтговорИзтриване