сряда, 28 февруари 2018 г.

L'ORÉAL PARIS True Match The One concealer

Всеизвестен факт сред хората, които ме следят отдавна и ме познават добре, е че ако има един грим продукт, без който не мога да живея, то това е коректорът.На това се дължи и постоянното тестване на нови продукти, които са на пазара - и от високия, и от дрогерийния клас.Днес ще ви говоря за един от най-добрите представители на втория споменат, а именно L'ORÉAL PARIS True Match.


Всъщност връзката ни с този коректор е дългогодишна - беше един от първите продукти, които си бях купувала изобщо.Още тогава се превърна в мой фаворит, който с години купувах отново и отново.
Преди около година изчезна от пазара и помислих, че просто са спряли производството (което за мен беше необяснимо имайки предвид високата продаваемост) или другият вариант - че подновяват опаковката.Е, оказа се, че е второто.

Появи се нов True Match фондьотен, последван и от коректор.Честно казано прибързах да се сдобия с подновената версия, защото опаковката беше по-грабваща от преди.Всъщност е добре да уточня, че бях напълно убедена, че само тя е променена.Сравнително малкото обло шишенце беше подменено от по-издължен флакон със заоблено ръбове, иначе като дизайн на надписите и цвят на капачката нямаше промяна.Другата значителна разлика е апликаторът - докато старата версия беше със стандартен, т.е. такъв, който сме свикнали да виждаме и при гланцовете, то сегашният е по-плосък и по-малко "пухкав", което улеснява по-прецизното очертаване на желата за коригиране или просветляване зона.

И най-голямата изненада - самият продукт също не е същият.Формулата е по-течна от преди, по-лека при нанасяне и с по-кадифен завършек.В началото доста се притесних от този факт и честно казано бях и разочарована.След няколко използвания обаче забелязах, че въпреки по-различната консистенция покривността е същата, дори с една идея по-добра.По този начин обновеният True Match се превърна в прекрасна алтернатива за ежедневния ми грим.Забелязвам, че винаги, когато бързам за някъде и ми трябва високо покритие, но нямам време да се занимавам много с грима си, посягам точно към него, защото и нанасянето е лесно - само вземам по малко от апликатора и с пръсти разнасям под очите.Аз лично предпочитам да използвам по-розовеещ нюанс с цел да спестя допълнителното коригиране с кремообразен коректор отдолу.По този начин с една стъпка прикривам тъмнините и леко озарявам погледа.Естествено вие можете да предпочетете и по-светлите и жълтеникави нюанси, които да използвате за хайлайтване - в тази роля също се справя чудесно.

Можете да намерите коректора вече и в enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар