вторник, 27 февруари 2018 г.

LA ROCHE-POSAY Lipikar AP+ SOS стик

Докато се чудех за какво да ви разказвам този месец осъзнах, че не съм говорила за може би най-голямото ми откритие що се отнася до бяла козметика...голяма грешка от моя страна, която веднага поправям.На вашето внимание - LA ROCHE-POSAY Lipikar AP+ SOS стик.


Доста често споделям този стик в социалните мрежи и получавам запитвания относно същността и предназначението на продукта.Но нека да преминем към типичното за мен разтягне на локуми относно бранда.
LA ROCHE-POSAY е в топ 3 на любимите ми марки за бяла козметика.Особено любими са ми кремовете им за лице.Като цяло каквото и да съм закупила от тях никога не съм оставала разочарована.Но особено специално място в моето сърце има точно този стик.
Да си дойдем на думата.Този стик е част от серията Lipikar AP+, която е предназначена за по-чувствителна кожа (каквато е моята).Ако трябва да бъда честна в първия момент, когато получих продукта го захвърлих на една страна с предразсъдъците, че едва ли има някакъв ефект от него.Това, което обещават от бранда е, че този продукт мигновено успокоява раздразнената и сърбяща кожа, а в кампанията си за лансирането му наблягат на това, че точи проблем е най-често срещан при деца и спокойно може да бъде използван и върху детска кожа.
Лично аз нямам кой знае какъв проблем със сърбеж, което най-чество е в следствие от сухота, затова и намерих този продукт за безполезен за себе си.
Един ден, обаче бях атакувана за пореден път от неприятното чувство на пламване на бузите.Това ми се случва от много малка при много ситуации - при рязка смяна на температура, при физическо натоварване, понякога и без причина.Ще си кажете "ами това е нормално, случва се на всички".Да, принципно е така, но тъй като по-голямата част от моето лице е бузи (хмм не съм щастлива от този факт) този ефект на пресилен руж никак не ми харесва.Освен визуален дискомфорт получавам и неприятно усещане за щипене, парене и това не минава с часове.Един ден бях в поредната атака на червените бузи и зърнах стика.Реших, че не губя нищо ако опитам и ... чудото се случи.В рамките на 2 минути нямаше и помен от пламналата ми кожа!От този ден нататък стикът е неразделна част от чантата ми, тъй като пламването се случва най-често в неочаквани моменти.И така, не само, че намерих приложение на нещо, което мислех за безполезно, но и то стана незаменима част от моето ежедневие.
Иначе накратко - стикът е в пластмасов флакон, като продуктът излиза чрез въртене на механичъм отдолу (като на стандартните стикове против изпотяване).Количеството е 15мл, което на мен ми стига за повече от 2-3 месеца, тъй като е нужно минимално количество от продукта за успокояване на кожата.Не оставя мазен филм или неприятно чувство върху кожата, което да ви притеснява.
Ако досега четете и се чудите защо съм си го поръчала и е стоял в шкафа неизползван толкова време, нека поясня - първата ми опаковка ми беше пратена като ПР пратка, но след като стана част от моята борба с червените бузи си го поръчвам пак и пак от enzo.bg заради достъпната цена.
Ако имате проблемите, за които говорих в началото на статията и най-вече ако не намирате решение на такива проблеми с кожата на децата си - препоръчвам стика с две ръце...и две бузки. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар