вторник, 20 февруари 2018 г.

MAYBELLINE Master Strobing озарител в стик

Може би сте забелязали от клиповете и публикациите ми, че напоследък наблягам на кремообразните продукти в грима си.Това може би се дължи на факта, че е тенденция по-естественият и сияен вид на кожата или просто ме мързи да преливам прахообразни продукти сутрин рано преди да отида на стаж. :D
Но едно мога да ви кажа със сигурност - стикът-озарител MAYBELLINE Master Strobing е моят абсолютен фаворит през последните седмици и си го ползвам с удоволствие.


Знаете, че като цяло продуктите под формата на стик са много актуални.Аз много не се увлякох по тази тенденция и избягвах да се сдобивам с такива продукти, но този озарител го виждах в много от любимите ми влогърки и ми се искаше да го пробвам.От друга страна, обаче скептичността в мен проговаряше и ми се струваше, че е прехвален, че няма какво толкова да видя, че цената е преувеличена за дрогериен продукт и т.н.В крайна сметка правех поръчка от enzo.bg и този продукт ми излезе в предложенията отстрани и реших, че е знак от съдбата и го поръчах.И да, постъпила съм правилно.

Определено самата форма на стик е много улесняващо, защото както споменах, сутрините бързам и още ми се спи и нямам време да се занимавам с четки, сливания и т.н.Най-лесно ми е да сложа малко коректор, спирала, съвсем малко крем бронзант и хайлайт стика ми, след което да го размажа леко с пръсти, за да получа перфектния освежен вид без много усилия.
Продуктът се предлага в два варианта, като моят е в цвят 100, който най-точно мога да опиша като шампанско.Не блести безумно, просто подчертава частите на лицето, които желаете да осветите, придавайки по-скоро мокър ефект.Аз го слагам върху скулите, върху горната устна и във връхчето на носа.Веднага минавам с пръсти, за да го затопля и разнеса и воала!

Истината е, че не очаквах дълготрайност, защото не е много наситен като цвят, но истината е налице - цял ден получавам комплименти и въпроси относно блясъка на лицето си.Не една приятелка си го закупи след мен.Другата причина да го препоръчвам е икономичността - получавате 9гр продукт, който ще ви стигне с месеци.

Определено това е едно от най-големите ми попадения в грима и ще продължавам да си го купувам и да го използвам с удоволствие в ежедневието, както и при вечерни излизания, когато просто нанасям по-обилно количество.Препоръчвам горещо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар