вторник, 20 февруари 2018 г.

BRYOLISSE Moisturizers подхранващ хидратиращ крем

По принцип с години бях много невежа, когато става въпрос за бяла козметика и бази за грим, но през последната година кожата ми си има собствен характер и не мога да я контролирам адекватно, затова много внимавам с грижата за нея.Смея да твърдя, че намерих продукти, от които съм доволна и не смея да експериментирам много, но има един продукт, който от ужасно дълго време желая да пробвам и ще ви разкажа цялата история за него.На вашето внимание - EMBRYOLISSE Moisturizers подхранващ хидратиращ крем.



Може би се чудите какво толкова ще му хваля на един крем, който изглежда толкова обикновено.И аз си мислех това с месеци, когато гледах клиповете на любимата ми Гоар Аветисян.Ако не сте чували за нея - това е руска гримьорка от арменски произход, която умее да прави чудеса в грима и да превърне дори най-обезобразеното лице в шедьовър, като по този начин подкрепя и социални каузи на жени, които имат заболявания, даващи отражение и върху външния вид.
Гледайки нейните клипове винаги си задавах въпроса дали този завършек и гладкост се постигат благодарение на този крем, който тя неуморно използва от години включително и върху своето лице.Бях в дълго търсене на продукта, но го нямаше наличен никъде в България или поне аз не го откривах.Докато един ден не попаднах случайно на него в enzo.bg и бях много учудена, защото не очаквах да е зареден, но ето, че не само аз съм била в търсене на продукта.

Кремът се предлага в няколко варианта и разфасовки.Моят вариант е подхранващият хидратиращ концентрат в размер от 30мл.Умишлено си взех най-малкия вариант, за да го пробвам и да разбера дали си струва.

Всъщност това е продукт, който може да се използва самостоятелно и като крем, и като база за грим.Аз го пробвах и в двата варианта и съм меко казано очарована.Наистина бях малко скептично настроена и си казвах "Какво толкова може да направи един крем?".Но ето, че получих отговора: кремът е с много специфична консистенция - едновременно е лек и плътен.Оставя филм по лицето, който в никакъв случай не е от онези неприятните и лепкави слоеве.Има ненатрапчива миризма на рози (която аз принципно не харесвам, но специално в този крем не ме дразни).
Кремът дава много добра хидратация на лицето и е перфектната база под грим за тези с проблемна кожа, която буквално не приема фондьотени върху себе си.Аз лично имам проблем със зоната върху и около носа, защото се лющи и стои ужасно при нанасянето на какъвто и да е цветен козметичен продукт.Именно в тази зона нанесох първо крема и видях ефекта.
Не мисля, че дава кой знае каква дълготрайност, по-скоро създава граница между кожата и грима, която предпазва лицето и едновременно придава перфектен завършек на визията ви.
Определено е продукт, който си струва да се пробва, защото вече е незаменима част от грим рутината ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар