вторник, 20 февруари 2018 г.

GUERLAIN Météorites тониращи перли за лице


Февруари.Едновременно студен и романтичен, най-любовният месец.Не случайно за този месец съм избрала да поговорим за едни от най-луксозните и романтични продукти в колекцията ми.
До дни в канала ми ще има и видео, в което използвам нещата, за които ще ви говоря по-подробно, затова ще ви очаквам и там, за да ги видите в целия им блясък.
Да започнем подобаващо - с перлите-метеорити на Guerlain.



Като се замисля, може би това е най-луксознията продукт, който съм притежавала някога.И не само заради невероятно красивата кутийка, в която са перлите, а и заради самия ефект от тях.Много е говорено за това бижу и реших, че е крайно време и аз да го притежавам.Видях, че цената в enzo.bg е сравнително по-изгодна отколкото на други места и не се замислих въобще.Всъщност ще бъда честна с вас.Имах лу спешна нужда от нещо такова - не.Но самата мисъл за тази кутийка върху тоалетката ми и любопитството за ефекта от метеоритите ме накара да съгреша. :) 
Накратко това са стандартни перли за лице, които бяха особено популярни, когато аз все още навлизах в света на козметиката.Разбира се тогава се спирах на брандове от ниския клас, но ето, че днес имам възможността да ви разкажа за нещо уникално.
Метеоритите на Guerlain се предлагат в няколко цвята, като аз се спрях на 2 Clair .
Както ще видите и в самата страница на сайта, перлите се водят тониращи.От самия им вид може и да се подразбира защо точно са ги нарекли така, но нека обясня набързо: както виждате цветовете на метеоритите са такива, каквито срещаме и в палитрите за корекция на несъвършенствата по лицето - зелени, лилави, жълти, розовеещи.Т.е. колкото и да е минимално имат роля в лекото отвличане на погледа от червенините, петната и другите недостатъци по лицето.Освен всички тези цветове има и такъв, който напомня същински перли, а неговата цел е именно озаряване на лицето или както обичаме да го наричаме вече - хайлайтване.
И при смесването на всички тези цветове получаваме здравословен и сияен вид на лицето.
Аз обичам да ги нанасям с голяма пухкава четка по цялото лице, но ако желаете бихте могли да използвате и по-прецизна четка, с която да подчертаете желани области като скулите например.
Определено метеоритите са нещо, което си струва да се пробва, а веднъж инвестирате ли в тях количеството от 25гр. ще ви върши работа дъъъълги дни. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар