четвъртък, 11 януари 2018 г.

GUERLAIN Météorites основа под фон дьо тен за перфектна кожа

Ето я и кулминацията в януарските ми статии - нещо много луксозно, много красиво, много желано, много любимо...моята нова любима база за грим - GUERLAIN Météorites



Искам да подчертая, че и за тази покупка до голяма степен виновница е Гоар Аветисян, а и не само.Като цяло в световен мащаб всички говорят с такъв захлас за продуктите от тази серия на бранда, че и аз нямаше как да остана безразлична и се сдобих точно с базата.Ако питате защо, има няколко причини:
- нямам база за приложение на цялото лице, всичко, което имам е за локално нанасяне, за пори и т.н.;
- предстоят ми много важни събития и имам нужда от нещо, в ефекта на което да съм сигурна;
- исках да имам поне един продукт от тази серия хаха (това май е най-голямата причина).
Както вече се досещате ще започна с "външния вид" на продукта, който говори сам по себе си.
УНИКАЛНО красив продукт, излъчващ класа и стоящ гордо върху тоалетката ми.
Но всъщност красотата идва от самия продукт, който можем да видим благодарение на прозрачното стъкло.Ако се питате какво точно представлява това нещо обяснявам: това са бледорозови сферички, които "плуват" в прозрачен гел и при изстискване на помпата, за да извадите продукт се разрушават, защото всъщност ефектът на базата идва от самите тях, т.е. те правят вълшебството.
Помпата дозира продукта добре, аз лично използвам около две помпи за цялото лице.Нанасям основно с ръце, с кръгообразни или леко потупващи движения.
Усещането първоначално е леко лепнещо (което по-нататък става причината за дълготрайността на продуктите, нанесени отгоре), но основно усещате как кожата ви става по-мека, сияйна и спокойна.Лично аз обичам да изчаквам около 2-3 минути преди да премина към следващите стъпки в грима.
Определено тази база прави продуктите по-дълготрайни, но и самата кожа изглежда по-озарена и жизнена.
Понякога ми харесва да я използвам и самостоятелно, това обикновено става, която кожата ми е много суха, безжизнена, но пък не искам да я натоварвам с покривни продукти, а просто имам нужда от леко озаряване и тя ми го дава.
Това е една от най-добрите инвестиции, които съм правила за козметика.Наистина е по-скъп продукт, но за този клас козметика и това качество няма какво да се замисляте.Особено добра оферта за базата можете да намерите в enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар