четвъртък, 11 януари 2018 г.

ESTÉE LAUDER Double Wear Brush-On Glow BB

Продължаваме с пълна сила с нещо не по-малко любимо от фондьотена от същата серия - ESTÉE LAUDER Double Wear Brush-On Glow BB
Това е продукт, който може би от 1-2 години гледам в грим-уроците на великата Гоар Аветисян и все си казвам, че не продуктите, които използва, а талантът й правят грима.
Но в един момент любипитството в мен надделя, сдобих се с тази писалка и ... да.Влюбих се.
Като цяло вече трябва да сте наясно, че имам слабост към коректорите заради проблема с тъмните кръгове.Всъщност това не е точно коректор, а писалка за озаряване, но това са подробности.Колебанието ми "Дали имам нужда от още един коректор?" ме подвеждаше доста дълго, но не съжалявам и за една стотинка, която съм дала за този продукт и ето защо:


На първо място - може ли един коректор да изглежда толкова луксозно.Очевидно може.Обожавам вида му върху тоалетката си.
Практичността - много харесвам този тип коректори, защото много лесно дозират количеството продукт, което ви е нужно.Конкретно тук продуктът се вади със завъртане.
За някои от вас наличието на такава четчица може да е нехигиенично, но аз нямам притеснения, тъй като ще си го ползвам само аз, а и няма проблем накрайника да се почиства при желание.
Сега да поговорим малко повече за самият продукт.
Консистенцията на продукта е много приятна, още при допира до кожата се усеща леко, но същевременно подсказва, че ще има голям ефект.Този тип писалки по принцип се използват за озаряване на лицето - нанасят се под формат ана тиъгълник под очите, върху носа, на челото, тоест частите които искате да са на преден план.Аз го използвам и така, но по често го използвам стандартно, като най-обикновен коректор.
Не мога да си кривя душата, наистина много харесвам ефекта от продукта.Но има една тънкост, която трябва да споделя, за да няма неразбрали - това е продукт, използващ се за озаряване, след като вече сте прикрили тъмните си кръгове с някакъв по-прасковен нюанс.Аз лично използвам кремообразен такъв, едва след това преминавам към писалката.
Едва тогава можете да видите същинския ефект.
Нанася се много лесно и бързо, "сетва" се добре в зоната, където го поставяте.На мен лично ми е най-удобно да го нанасям с гъбичка или пръсти.
Завършекът е почти матов, но не изсушава кожата, напротив.
Дълготрайността няма какво да я слагаме под съмнение - като член на семейство Double Wear се справя прекрасно.
Ако сте любопитни или имате нужда от подобен продукт със сигурност трябва да пробвате тази вълшебна златна писалка.
На специална цена можете да я намерите в enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар