четвъртък, 11 януари 2018 г.

ESTÉE LAUDER Double Wear Nude Water Fresh

Здравейте на всички с първият официален пост за 2018та година!
Не случайно избрах в него да ви разкажа за нещо, което се превърна в мой абсолютен любимец за отрицателно време.

През 2017та година, както и вие знаете, реших да въведа някакъв ред в грим колекцията си, да изхабявам конкретни продукти преди да закупя други, да дам възможност на нещата, които притежавам да бъдат максимално полезни за мен или ако не могат просто да се освободя от тях.
Най-много размишления имах върху фондьотените - кои да подаря, кои вече не са годни за използване и най-важното - кои да си закупя, след като изхабя наличните.
Чуденето не беше дълго.Както знаете съм дългогодишен привърженик на Double Wear и се кълна в съвършения вид, който придава на кожата.През изминалата година ESTÉE LAUDER представиха негов нов вариант, предполагам поради причината, че този продукт е любим на много жени по света, но като че ли не всеки харесва чак такава покривност.Затова днес можем да се радваме на фондьотена, който е с една идея по-слаба покривност, но все така дълготраен, показващ кожата безупречен и любим.Представям ви ESTÉE LAUDER Double Wear Nude Water Fresh.




Още на пръв поглед можете да разберете разликата между опаковките на стария и новия вариант на продукта - новият вариант е в по-издължена бутилка, отново в матово стъкло, със същите златни елементи, количеството също е еднакво - стандартните 30мл.Няма помпа, нанася се с пръсти, което може да е голям недостатък за много от вас, но аз толкова свикнах с това, че дори ми стана по-удобно отколкото нанасянето с помпа.Друг в въпросът, че така можете да си дозирате количеството продукт много по-лесно и точно, което прави всичко много по-икономично.
Консистенцията на новият Double Wear е по-водниста, затова дори на бутилката е изписано да се разклаща преди употреба, имайте го предвид.
Нанасянето става много лесно, бързо и няма как да сбъркате по никакъв начин.Аз лично предпочитам по-гъста четка, тип кабуки, но и с гъбичка и пръсти ефектът е еднакъв.
Както вече споменах, покривността е сравнително по-лека от оригиналната версия, но за хора като мен, които използват фондьотен по-скоро за изравняване на тена, а не за прикриване на недостатъци е перфектен.Точно затова според мен е създадена тази версия.
Завършекът е почти кадифен, но придава много сияен и свеж вид на лицето, както обичам да казвам аз - здравословен.Според мен е перфектен за хора с комбинирана и суха кожа, за дамите с мазна кожа не мога да кажа нищо конкретно.Може би те трябва да се насочат към оригиналния Double Wear.
Най-любимото ми нещо относно този продукт е, че часове след нанасянето стои сякаш съм гримирана току-що и че постоянно получавам комплименти за кожата си.
Определено съм много доволна от покупката си и мисля, че направих абсолютно правилен избор като заложих на този продукт.Подходящ е и за ежедневието, на два пласта е перфектен и за по-официален повод, общо взето е мултифункционален.
Ако сте в търсене на хубав продукт, кожата ви е от посочените горе и искате нещо по-луксозно, което да си струва парите - препоръчвам с две ръце.
Вариантите на продукта, както и малко повече описания можете да видите на enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар