неделя, 3 декември 2017 г.

CHANEL Soleil Tan De Chanel

Напоследък съм на вълна по-лек грим в ежедневието и за целта посягам към кремообразните продукти за лице в колекцията си, които можем да причислим към забравените от мен неща.Не знам защо толкова рядко посягам към тях, но определено съм по-доволна от завършека, който постигам с тях, в сравнение с прахообразните продукти.И тъй като забелязах необяснимата глупост досега никога да не съм ви говорила за един от най-желаните и обсъждани продукти на Chanel - Soleil Tan De Chanel, реших да поправя тази грешка и ето ме тук. :)


Истината е, че около този продукт имаше голяма истерия преди известно време и всички бюти гурута го използваха и бяха луди по него.Ето защо и аз бях обсебена от желанието да го притежавам.Всъщност го имам от цяла вечност и точно заради това ми е странно, че нямам ревю за него.
Да започнем от опаковката, към която няма как да остана безразлична - кремообразният бронзант е поместен в прозрачна пластмасова кутийка с винтов капак с логото на бранда.Впечатляващото тук е количеството на самия продукт, а именно 30 гр.Често се шегувам, че ще го оставя като наследство на внучките си.
Да поговорим за самия продукт.Това е кремообразен бронзант в сравнително твърда форма, която обаче лесно се "грабва" при допир и работата с него не е никак трудна.Можете да го използвате както и с каквото поискате - с четка, с ръце, с гъбка.Аз предпочитам начина със стиплинг четка (като си личи и на снимката), след което продължавам с пръсти, защото след затопляне продуктът се разнася много по-хомогенно и стои максимално естествено.Именно това е любимата ми част в използването на продукта - стои като естествен загар.Ето защо не е подходящ за контуриране (поне на моята кожа - светла, с жълт подтон), а точно за затопляне на лицето във "високите" части на лицето - над скулите, челото, носа и т.н.Но наистина е много важно да го разнесете добре и е хубаво да действате бързо, тъй като се запечатва от само себе си, което е предпоставка за дълготрайността, която е максимална дори и в жегите.Другото, което мога да спомена е пигментността, заради която наистина може да ви отнеме един живот да изхабите този продукт - всъщност ако има някой, който е видял дъното на тази опаковка заслужава медал.Дори и при ежедневна употреба не виждам помръдване.Затова инвестицията в този продукт си струва, особено ако сте ценители на хубавата козметика.
Този продукт мога да нарека и по-скоро колекционерски, защото е истинско бижу върху тоалетката.
Определено това е един от най-ценните грим продукти в колекцията ми, който използвам с голямо удоволствие, когато имам нужда да се почувствам специална.
На най-добра цена можете да го намерите в enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар