неделя, 3 декември 2017 г.

Clinique moisture surge overnight mask

Никога не съм била луд почитател на маските от всякакъв вид, макар и да полагам такава грижа за лицето си.Обикновено предпочитам домашните рецепти, но понякога ме домързява да ги забърквам, нанасям, изчаквам и т.н.Мисля, че заради такива като мен хората са измислили нощните маски, които на практика са вечерен крем за лице, който се нанася преди лягане и си върши чудесата докато ние спим.Честно казано бях на мнение, че никога не бих вложила средства в нещо подобно, докато пътищата ни не се кръстосаха с Clinique moisture surge overnight mask.



Не знам откъде да започна да ви разказвам за този продукт, толкова съм развълнувана и причината е, че ми подейства много добре.Особено напоследък кожата ми е много чувствителна и имам проблеми с нея, но откакто започнах да използвам маската усещам коренна разлика.Консистенцията е по-мазна от стандартните кремове, на мен лично ми напомня на по-лек мехлем.Нанася се много лесно, като не трябва да прекалявате с количеството и трябва да оставите маската на тънък слой.Другото, което е хубаво да спазвате е да се помъчите да не спите с лице във възглавницата, за да имате максимален ефект от "процедурата".Относно честотата на нанасяне, консултантка на козметика ми препоръча да не го използвам повече от три пъти седмично, като аз го нанасям точно толкова пъти - през ден, защото в противен случай има риск кожата ви да се омазни, имайки предвид, че най-глевната цел на тази маска е да ви овлажни лицето.И наистина го прави - на сутринта след нанасяне усещам лицето си много по-живо, меко и перфектно за основа на грим, но толкова харесвам вида на кожата си, че не изпитвам нужда да го затрупвам с цветна козметика.Буквално лицето ми придобива онзи здравословен блясък, към който всички тенденции в грима се стремят напоследък.
Маската е предназначена за всички типове кожа и хубавото е, че няма ограничение във възрастта, т.е. не е насочена към по-зряла кожа.
С две думи мога да обобщя,че това е задължителен продукт в рутината ми за лице през последния месец и го препоръчвам на всеки, който се допитва за мнение за бяла козметика.
Това, което аз използвам в момента е продукта в травел размер, но вече е поръчан и пълноразмерния продукт, който намерих на най-изгодна цена в enzo.bg.Нападайте и вие! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар