неделя, 3 декември 2017 г.

MAC Brave lipstick

Знам, че ви омръзна да ви говоря за червилата на МАС, но знаете, че са класика, а и на мен не ми омръзва да експериментирам с нови цветове и текстури и да ви споделям за тях.Днес ще ви запозная с последното ми попадение, а именно Brave.


Не знам дали има нужда за пореден път да ви описвам нещото, с което така или иначе всички сте наясно - любимата ми, класическа гилза на червилата на МАС и невероятния ванилов аромат, който няма как да остави безразличен нито един ценител на козметиката.Тук може да вметна, че количеството е 3 гр.
Точно този цвят е с текстура  Satin - както можете да разберете и от името това е мек, влажен, леко перлен и кремообразен завършек, който както обичам да казвам, е "нанеси, хвърли в чантата и опреснявай през деня".И буквално си е така.Обичам да използвам червилата на мак с тези текстури точно в сутрините, когато бързам и не ми се занимава с прецизна работа.След това го вземам със себе си и го дооправям през деня дори и без огледало (е, при мен плюс е това, че където и да сложа червилото, знам, че устни има ха-ха :)).Затова толкова обичам тези червила - едновременно са красиви, дълготрайни и практични.Като споменах трайността нека си довърша думата, макар, че няма нужда да говоря колко са трайни тези продукти макар и кремообразния завършек.Всеки път, когато три часа след нанасяне още си "кръстосвам" усните и го усещам върху тях и аз се изненадвам от това, че все още е там.Но това е истината.
Сега да дойдем на интересното в случая, а именно цветът Brave.В интерес на истината отдавна чувах за този цвят, но не знам защо бях с впечатлението, че е прекалено предизвикателен за човек като мен, който не бяга от розово-прасковените нюанси в ежедневието.Освен това имах някакво грешно впечатление, че е с матов завършек.С настъпването на по-студените месеци и изсветляването на кожата ми, ми се прииска да си взема нещо по-тъмничко, което да освежава лекия ми ежедневен грим и да акцентирам върху устните през сезона, когато ме е страх да правя нещо по-предизвикателно на очите с риска да се стече по лицето ми щом завали.В крайна сметка се спрях точно на този цвят.Изненадах се доста приятно, когато го получих и го видях на живо, тъй като има по малко от всичко - розово, кафяво, леко лилаво или по-скоро бих казала пепел от рози.И всичко това в много хармонична комбинация, където нищо не доминира.Много приятен есенен нюанс.Всъщност на моите усни малко превес има лилавото, тъй като усните ми имат по-слаба пигментация, но това не ми пречи, напротив, през есента това е търсеният от мене цвят и в облеклото, и в грима.
Общо взето имам попадение с този нюанс от любимата ми марка червила, защото стана неразделна част от ежедневната ми рутина и постоянно получавам запитвания относно устните си.
Можете да откриете червилото в enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар