четвъртък, 11 януари 2018 г.

DELIA COSMETICS Creator серум за растеж за мигли и вежди

Ето нещо много различно, интересно и полезно, за което искам да ви разкажа - серумът ми за мигли.
По принцип съм скептично настроена към продукти на достъпна цена, които дават големи обещания, но този път реших, че нямам какво да загубя и "метнах" този продукт в кошницата, докато си пазарувах в enzo.bg.
Продуктът пристигна и го захвърлих на една страна, защото не бях в период, когато имах прекалено време за ритуали за красота всеки ден.
След известно време, обаче се зачетох в опаковката на продукта и видях, че обещава по-дълги мигли за 15 дни и реших да го тествам.
За тези от вас, които не знаят - имам къси, прави, сравнително редки мигли и винаги съм мечтала за нещо, което да ме направи щастлива притежателка на по-дълги и гъсти мигли.
Е, този продукт донякъде успя да ме ощастливи.На вашето внимание - DELIA COSMETICS Creator


Няма как да не вметна, че за продукт на толкова достъпна цена външният вид е отличен.
Самият серум е с четчица, изглежда като очна линия, удобна е за нанасяне и на миглите, и на веждите (аз го използвах и с такава цел).
Представлява прозрачна, гелообразна течност, без особен мирис.
Аз го използвах по следния начин - всяка вечер след като си измия лицето, нанеса грижата за лице и т.н. нанасях средно дебел пласт върху веждите, наблягайки на местата с дупки, а върху миглите го нанасям като очна линия, в корените на миглите (долните включително), след като леко масажирам за по-голям ефект.
Истината е, че за 2 седмици наистина имаше видим резултат, но по-скоро беше видим на веждите, отколкото на миглите - дупките ми започнаха да се запълват, веждите ми придобиха по-завършен вид, за което съм много благодарна.Миглите също имат забележителна промяна, но мисля, че аз имах прекалено големи очаквания.
Всъщност горе говоря в минало време, но продължавам да използвам серума поради две причини: така или иначе си го направих навик и второ - продължавам да виждам положителен ефект.
За мен това е едно от най-големите ми попадения в експериментите с продукти, защото да намериш нещо на такава цена с такъв ефект си е чист късмет и естествено радост.
Препоръчвам с две ръце на всички, които имат нужда от такъв продукт, особено на дами с проблемни вежди като моите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар