понеделник, 2 април 2018 г.

JOHN FRIEDA Frizz Ease 3Day Straight

Знаете, че рядко ви споделям мнение за продукти за коса.Това се дължи на факта, че не е често срещан феномен нещо да ме впечатли особено много, защото приех факта, че не мога да се справя с хвърчащата си и бухнала коса.
Ето защо като видях серията Frizz ease от JOHN FRIEDA бях заинтригувана.Напълних кошницата в enzo.bg с три продукта от серията, но днес ще ви разкажа по-подробно за най-впечатляващия от тях, а именно спрея.




Спрейчето представлява флаконче от 100мл, в тъмно лилав цвят, какъвто са отредили на серията.Самото наименование гласи "3 дни права коса", което ми привлече вниманието, тъй като аз на втория ден от изправянето вече съм с хвърчащи коси и общо взето косата ми никак не е доволна от факта, че всеки ден трябва да я третирам.Затова реших, че няма какво да губя ако пробвам продукта.

Това, което обещава продукта е ясно.Сега да дойдем на моят опит, резултати и мнение.
Първо искам да уточня начина на употреба, защото аз не обърнах внимание на инструкциите и при първото ползване не видях никакви резултати, което малко ме натъжи.
Ето как се ползва спреят: след баня, върху мокра или влажна коса (не върху суха) пръскате около 15-20 помпи от продукта, като е добре разстоянието между пулверизатора и косата да е около 25-30см.Старайте се да нанасяте равномерно навсякъде или просто след напръскването срешете косата.Трикът, който аз ползвам е да пръскам повечко на местата, където косата ми е най-податлива да се накъдри, а именно в тила.
След това вземете кръгла или съвсем обикновена четка и леко издухайте косата със сешар, докато е суха и подходяща за изправяне.Малка вметка: никога не изправяйте с преса влажна коса!
И след това вече е време за изправяне.Постарайте се и разделете косата на пластове и след това на кичури и ги изправяйте един по един, повярвайте ще си струва.Получавате прическа, която освен, че изглежда добре веднага след процедурата, ще се задържи такава и в следващите дни.Лично при мен издържа перфектно права 2 дни, но и в следващите 2 дни до миенето на косата е сравнително приемлива.Общо взето спасявам косата си от 4 топлинни третирания на седмица, за което съм супер благодарна на продукта.
Всъщност неговата тайна е, че се активира от топлината, т.е. на колкото по-високи градуси изправяте косата, толкова повече ще активирате съставките, които поддържат косата права.Но все пак не прекалявайте.

Препоръчвам горещо на всички дами с хвърчаща и бухнала коса, на които им е омръзнало да стават с час по-рано от предвиденото, за да оправят косата си. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар