понеделник, 2 април 2018 г.

LANCÔME Teint Idole Ultra Wear Camouflage

Ииии изненадвате ли се, че отново имам нов коректор.Аз не. :) Но този път не е нещо обикновено, а сензацията в бюти пространството напоследък, а именно LANCÔME Teint Idole Ultra Wear Camouflage.Пред последните месеци не само този продукт, но и всички от серията, дори и на бранда са много актуални и имат страхотни мероприятия в по-големите държави и с интерес следя всички бюти гурута, които тестват всичко, а на мен ми текат лигите. :)
В най-скоро време, за абсолвентския си бал, ще си направя подарък и фондьотена, но засега се задоволих с коректора, за който чух най-много хвалби.Тествам го от месец, а сега е момента да ви разкажа малко повече за него...



Започвам с най-лошото, което всъщност после се оказа плюс за мен.Тъй като поръчвах коректора онлайн, а именно от www.enzo.bg, естествено не бях си улучила цвета.Разочаровах се доста и се замислих дали да не го върна, тъй като сайта има такава опция.В крайна сметка реших да го пробвам и се оказа, че цветът ми върши перфектна работа за прикриване на тъмните кръгове, а точно такава е и целта ми.Но нека да не пребързвам с нещата.
Първото нещо, което ме впечатли е опаковката.Много добре са помислили да е в тубичка, защото едновеременно е най-хигиеничният и най-икономичният вариант.Опаковката е класическа и стилна, съдържаща 12мл продукт.
Реших да пробвам коректора и започнах да натискам тубичката, за да взема продукт.След няколко безуспешни опита реших, че или трябва да извадя някаква тапа или просто съм попаднала на дефектна разфасовка.Оказа се, че просто консистенцията е толкова гъста, че се изисква по-прецизно натискане.В крайна сметка вече имах продукт с ръката си.
Взех си аз количество колкото половин грахово зърно, защото обикновено използвам толкова за прикриване на големите си синини и да...оказа се, че с това количество мога да си намажа цялото лице.Толкова е странно.Едновременно е тежък продукт, едновременно се разнася така, че минимално количество покрива голяма площ, а на всичкото отгоре и не се усеща въобще.С две думи - страхотна комбинация.
Не случайно го нанесох с четка, защото всички влогърки бяха споменали, че така се постига максимално покритие и наистина се оказаха прави.След нанасянето просто леко потупвам с пръсти, за да се убедя, че няма излишно количество.
Както споменах и по-рано - цветът за мен е по-скоро прасковен (025) и го използвам като коректор за синините.Отгоре минавам с по-озаряващ цвят и ... ВОАЛА!
Задължителна стъпка е фиксирането на коректора с пудра, защото има леко мокър завършек и има голяма вероятност да се превърнете в панда.Знаете, всяко хубаво нещо си има минуси.Но този продукт определено си го заслужава. :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар