понеделник, 2 април 2018 г.

SIGMA BEAUTY F23

Да, виждате правилно.И аз чаках тази новина, дори не вярвах, че е истина, но ето, че е факт - можете да намерите четките на SIGMA BEAUTY вече и в enzo.bg!!!
Нямате представа колко се зарадвах, когато видях четките в сайта, а още по-хубаво е, че са подбрали в асортимента бестселърите на бранда.Четката, за която ще поговорим в тази публикация е една от сравнително наскоро лансираните, а именно SIGMA BEAUTY F23.



Да ви кажа честно не се затрудних много, когато взех решението да направя разпродажба на всичките си четки и да си направя мини колекция само с четки на SIGMA.Все пак обаче трябваше да започна от някъде.Една от първите четки, които си закупих беше тази за контуриране, тъй като това е заст от ежедневния ми грим.



F23 е сравнително голяма, скосена и леснодвижеща се четка за контуриране.Предназначена е за прахообразни продукти.Първо имах малко съмнения относно резултатите с нея, защото съм свикнала да работя с по-пухкави четки и бях с предразсъдъци относно това колко добре ще успее да слее контура ми.Оказа се, че работата с нея е в пъти по-лесна, защото освен, че успявам да сложа продукта точно където трябва брагодарение на формата й, след това и с лекота разнасям нагоре, за да не стои като черта.Освен всичко останало аз я използвам и за бронзант с условието, че продуктът ми е много лек, разбира се.



Друг най-важен фактор при мен е миенето на четките.Тези не отделят боя, не миришат неприятно и с лекота пускат събрания продукт в себе си с помощта на бебешки шампоан или обикновен сапун.Съвсем скоро мисля да пробвам и специалния шампоан на бранда, който също е наличен в сайта. :)
Друг голям плюс за мен е, че изсъхват изключително бързо.Това е голям приоритет за припряни хора като мен.
С тази четка, както и с последващите я, се убедих, че определено бранда си заслужава славата за най-добър производител на четки.Препоръчвам както на тези с повече опит в грима, така и на начинаещите в сферата. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар