петък, 19 август 2016 г.

MOODmatcher Luxe персонализиран цвят за устни

Привет!Днес съм тук, за да ви запозная отблизо с един доста интересен, иновативен и нов за нашия пазар продукт, а именно - Moodematcher luxe.
В първия момент, когато получих този продукт честно казано бях скептично настроена и не бях сигурна точно какво представлява и какво да очаквам.Някак идеята да нанеса нещо, което е синьо върху устните си не ми допадна.Затова реших първо да прочета добре указанията върху опаковката.Оказа се, че това е продукт за устни, който променя моментно цвета си при допир с устните ви, като създава уникален цвят, който е в зависимост предполагам от топлината на устните.Най-вероятно тази промяна се дължи на нещо специфично в химичния състав на червилото(не мога да предположа какво точно, знаете, че химията не ми е любима дисциплина нито сега, нито ми беше в гимназията хихи :) ) 
   А сега малко повече за общите характеристики и моят опит с червилото.Както виждате наистина светът си е син.Освен в този нюанс се предлага в още няколко цвята, които подробно може да разгледате на www.enzo.bg.
Първото ми впечатление от продукта беше, че е изключително кремообразен, почти наподобяващ балсам за устни.Има мека текстура и се разнася лесно и се усеща буквално като грижа за устните.В момента на нанасяне наистина при контакт с устните придобива малинено-червен цвят (поне моят уникален цвят е такъв :)) Чрез напластяване може да постигнете по-наситен цвят или да го оставите естествен на вид чрез един или два слоя.Разбира се, първите няколко секунди синият оттенък е налице, но след това изчезва.Но истинската интрига на това червило е дълготрайността.Тук наистина ме изненада.Задържа се цял ден и то по погрешка.Нанесох го, за да тествам и ми се наложи да изляза.Когато се прибрах забелязах, че няма нито размазване, нито избледняване.Чак след като прочетох отново опаковката разбрах, че всъщност това си е продукт, който обещава тази дълготрайност.
Е, ако обичате предизвикателствата и продуктите тип "липс стейн" определено трябва да пробвате този продукт! :)
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар