понеделник, 15 август 2016 г.

Nars Make-up руж - Orgasm


Честно казано се чувствам малко неловко да правя ревю на този феномен, защото...както има една поговорка - след дъж качулка.Но не знам защо точно в последния месец имах толкова лични съобщения с молби да дам мнението си за този руж, че просто се предадох и ето ме тук.
А на вашето внимание - феноменът Orgasm от NARS.

 Сега ще проявя малко честност и ще призная, че аз много исках този руж още откакто гръмна в "нашето" пространство (на блогърите), но знаех, че нямам достъп до него и просто се примирих, че никога няма да се докосна до него.После, разбира се, открих www.enzo.bg и това беше един от първите продукти, с които се сдобих.И ако искате цялата истина бях разочарована.Казах си "За това ли беше целият този шум?" и просто го захвърлих на една страна.Това, обаче, се случва в периода, в който за мен драматична очна линия, изкуствени мигли и тъмно червило бяха табу.И е абсолютно естествено при положение, че имам една спирала, коректор и нюд червило да добавя тои руж на устните си е лудост.Е, захвърлих ружа в чекмеджето и си стоя там.Докато един ден не попаднах на един грим урок и когато момичето го нанесе ми потекоха лигите.И така седнах пред огледалото и започнах...Направих си по-драматичен грим и при нанасянето на този руж се влюбих.Нима толкова време съм била безразлична към него?И от този ден той стана неизменна част от по-драматичните ми визии..

 Ружът е поднесен в стандартната за прахообразните продукти на бранда черна, пластмасова, стабилна опаковка, която е матова, но не се цапа прекалено лесно.Има огледало и разбира се предпазителче, което аз още използвам, защото не обичам зацапания вид на огледалото.Количеството на продукта е 4,8 гр....или с други думи достатъчно за цял живот. :)

Използвах това определение, защото този руж е толкова пигментиран, че ако успеете да го изхабите бързи означава, че го изпозлвате ежедневно по 3 пъти на ден :) На мен ми отне доста дълго време и откриването на най-подходящата четка, с която да го нанасям, защото ако прекалите с него наистина гледката не е приятна.За целта най-добре да предпочетете голяма четка с по-редки косъмчета.
Нюанса на ORGASM е много труден за описване, в себе си има по мъничко от всичко - и розовее, и лилавее и "прасковее" :D Общо взето цвят, който е подходящ за абсолютно всеки тон кожа.Но аз лично особено го харесвам на бузите на по-тъмни дами, защото придава интересен оттенък.Другото интересно за продукта е, че е сравнително блестящ, с розови частици.За мен лично това е смеска между матов руж и Мери-Лу на Балм.Затова, когато нанасям този руж в никакъв случай не използвам допълнително друг хайлайтър, защото вече имам достатъчно отразяващи светлината частици върху скулите.
Ружът се нанася лесно, не се рони, има лека текстура, не се усеща тежко и е изключително дълготраен.Така че...ако все още не сте се запознали с това чудо на ружовете, време е.Няма да се разочаровате..особено ако сте любителка на по-силния грим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар