петък, 19 август 2016 г.

Blog sale - четки

Здравейте на всички!Тези от вас, които ме следят редовно знаят за прищракванията ми относно разчистване на вещите, които притежавам и най-вече на грим колекцията ми.Днес е ден да се сбогувам с четките, които не използвам често.Преди около година разчистих тази от тях, които не харесвах въобще.Сега е ред на тези, които просто са засенчени от мои редовни любимци и няма смисъл да "увяхват". :D Т.е. както разбирате това е разпродажба на четките, които не използвам.Искам да уточня, че всички четки са измити и дезинфекцирани със спирт и са запазени.От никоя не падат косми - тези, които правят такива проблеми директно си отидоха в боклука.Ако си харесате нещо можете да ми пишете на Лично съобщение в страницата ми във facebook и ще помоля да ми пишат само сериозните от вас. :) Ето и четките:

Четка за пудра (голяма и пухкава) - 9 лв.


Четка за фондьотен (с гъсти косми, подходяща и за нанасяне на всякакви други кремообразни продукти по лицето) - 8 лв.

Скосена пухкава четка (за руж, бронзант, контуриране и др.) - 7,5 лв.

Стиплинг четка (за фондьотен, руж, бронзант и др.) - 7 лв.

Четка за контуриране и бронзиране - 9 лв.


Пухкава четка за сенки (блендинг четка) - 5 лв.

Гъбичка, подходяща най-вече за коректор и по-недостъпните части по лицето - 4лв.








Няма коментари:

Публикуване на коментар