сряда, 12 октомври 2016 г.

La Roche-Posay Effaclar свеж матиращ крем за мазна и проблемна кожа

Здравейте!Днес съм настроена за ревю върху бяла козметика, защото напоследък започнах да се вълнувам повече от продукти за грижа на кожата заради проблеми с кожата.По принцип кожата ми не беше проблемна, нямах и акне през пубертета, но заради зачестилата употреба на грим и козметика като цяло всичко се промени.На първо място типа на кожата ми се превърна от нормален към комбиниран, което ще рече, че бузите ми са леко сухи, а в Т зоната имам омазняване, макар и да не е много силно.Но от там идва големият ми проблем с черните точки.Точно заради това си търся подходящи продукти за грижа на кожата и този месец попаднах на крема на La Roche-Posay - Effaclar K(+) в www.enzo.bg



Като за начало да спомена защо се спрях на този крем.Изборът на марка не беше труден за мен, защото напоследък брандът наистина има много добра рекламна политика, а и чета много добри отзиви за продуктите им от колежките-блогърки.Та не беше трудно да реша, че искам продукт точно от La Roche-Posay.Нямаще нужда да се чудя и за серията, защото току-що бяха представили новата - Effaclar.Въпросът беше само кой точно крем е за моята кожа.И по метода на изключването, тъй като другият крем е за акнеична кожа, а аз нямам такъв проблем, се спрях на К+ - крем за по-мазна кожа, с проблеми с черните точки.И след избора просто зачаках да получа крема и да го изпробвам...


Първото ми впечатление от крема беше, че опаковката е с мъничък накрайник, с който количеството, което ви е нужно се контролира лесно, което го прави много икономичен (разфасовката е стандартна - 30 мл) Следващото, което ме изненада много беше ароматът на крема, който за мен е много важен, защото имам непоносимост към определени аромати.Та изненадата беше, че има много, много лек аромат на рози, който много ми хареса, а аз по принцип мразя миризмата на роза, която се използва в козметиката.Засега добре, спечели ме в 2 от 4 показателя.Останаха още 2 - текстурата и действието върху лицето ми.Консистенцията на крема е точно каквато предпочитам при грижата за лицето - лека, почти гелообразна и леснопопиваща.Може да се каже, че тук ме спечели на 90 %. И след няколко дни вече мнението ми за К(+) е комплексно - определено това е моят любим нов продукт, който освен като грижа за кожата използвам и като база за грим и върши чудесна работа.Откакто го използвам забелязвам сравнително по-малко отделен себум от Т-зоната на лицето и сравнително по-малко черни точки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар