сряда, 12 октомври 2016 г.

Maybelline Brow Satin молив за вежди дуо

И нека си дойдем на думата.Нямам търпение да ви разкажа повече за моят най-нов, но и най-любим продукт.На вашето особено внимание - Brow satin от Maybelline.


Първо да ви разкажа защо съм толкова развълнувана.Причината е, че напоследък съм маниачка на тема вежди, т.е. оформяне на веждите.Това е откакто забелязах, че наистина веждите са много, много важни, да не кажа най-важни за цялостния вид на лицето.Другата причина е, че едната ми вежда по принцип е с по-редки косъмчета от другата и това супер много ме дразни и имам нужда да ги изравнявам постоянно.Започнах да си запълвам веждите сравнително скоро - преди 3-4 години, но разбира се тогава нямах много представа какво правя и избирах неподходящи продукти и цветове.След това започнах да се интересувам повече и започнах директно с гелове и сенки за вежди.И така дълго време.Преди няколко седмици попаднах на продукти за вежди в www.enzo.bg и установих, че аз никога не съм използвала моливи за вежди...и това трябваше да се промени.Набързо разгледах големия избор, който се предлага в сайта и се спрях точно на този молив и отново не мога да ви кажа защо.Може би съм забелязала, че има две крайчета, което го прави съчетание от два продукта, а знаете, че обичам компактните неща. :)


От едната страна е молив и то автоматичен, което за мен лично е много полезно, а от другата е от този нов тип продукти с гъбичка и пудра, която се "опреснява" предполагам от капачката.
До тук добре.Зачаках продукта, като най-голямото ми притеснение беше дали съм си нацелила цвета.Тъй като в момента съм с доста изрусена коса, макар и корените ми да са тъмни, реших да заложа на най-светлия предлаган цвят, а именно Dark Blond.И в крайна сметка се оказа перфекният за мен.
Интересното при мен е, че винаги заобичвам някой продукт след няколко използвания, когато му разбера "чалъма" както се казва.Е, с този беше любов от пръв поглед.Причините са няколко: първо, че както казах цветът ми пасна перфектно.Второ, че с молива се работи изключително лесно - с автоматичната част запълвам дупките по веждите и рисувам косъмчета в началото на едната вежда, където липсват и след това с пудрата минавам отгоре, за да изравня цвета навсякъде.И не на последно място продуктът е много дълготраен.Веждите ми не се разтекоха дори и след бурния дъжд, който се изля над Варна вчера.
След като започнах да използвам продукта и наистина ми хареса като действие в главата ми остана единствено въпросът дали ще е икономичен и реших да изкарам молива докрай, за да видя количеството - е, опасенията ми отново бяха напразни, защото мисля, че ще изкарам с него поне 2-3 месеца при ежедневна употреба, която е гарантирана, защото Brow satin измести всичките ми стари любимци в отделението за вежди в грим колекцията ми.
А тези от вас, които имат проблеми с непокорни, редки или просто неоформени вежди вече знаят към кого да се обърнат за помощ - към моят нов любимец, който гарантирам, че ще се превърне и във ваш. :)

1 коментар:

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване