петък, 18 ноември 2016 г.

Oral B Pro 6000 D36.545.5X електрическа четка за зъби Марка: Oral B

Здравейте!Този месец серията ми от постове е посветена на едни от любимите ми продукти за лична хигиена през годината или по-накратко казано - любимите ми продукти от банята. :)
Нямаше как да пропусна нещото, което промени изцяло рутината ми за устна хигиена, а именно електрическата ми четка за зъби - Oral B Pro 6000 D36.545.5X.
Още от началото на поста искам да уточня, че винаги съм била скептично настроена към електрическите четки за зъби и съм била на мнение, че няма кой знае каква разлика между това, което вършат в сравнение с механичните четки.Е, оказа се, че не е съвсем така..


Да започнем със според мен общите свойства на електрическите четки за зъби.Както знаете, човешката ръка по никакъв начин не може да постигне оборотите и движенията, които извършва електрическата четка.Спомням си, когато за пръв път използвах тази четка имах чувството, че съм била на някаква професионална процедура за устна хигиена.Е, вярно е, че и имах усещане за изтръпване, но в никакъв случай не беше неприятно, а и беше само първият път и то за кратко.Не след дълго след честата употреба на новата ми придобивка усетих и по-драстичните разлики в състоянието на зъбите ми - освен че избеляха видимо, станаха и по-нечувствителни и победих един голям мой враг - неприятния дъх, който при мен е свързан с по-сериозни проблеми от гърлото, но все пак положението се подобри осезаемо.
Предполагам, че тези плюсове биха се забелязали при повечето качествени електрически четки.Но какво е това, което прави точно тази толкова специална?Четката има Bluetooth, чрез който се свързва със смартфона ви и от приложението, което можете да изтеглите от съответните app store-ове можете да контролирате по най-правилен начин измиването на зъбите си.Това се случва по следния начин: чрез специален апарат, който идва в комплект с четката наблюдавате секундите и оборотите, с които трябва да "изчеткате" отделните части на зъбите, т.е. по-вътрешните, предните и т.н.Това прави измиването на зъбите безопасно, колкото и полезно, защото с такива високооборотни четки има опасност да нараните венците си, което в никакъв случай не е желан ефект.
Друг плюс, който много ме впечатли в този уред е издръжливостта на батерията.Зареждам го веднъж на 3 седмици!Това е голямо удобсвто, тъй като нямам контакт в банята и нямам възможност постоянно да го държа на зарядното и така ми спестява много време.
Знам, че вече споменах повечето неща, но нека да изброя абсолютно всичко, което е включено в "комплекта" на четката:
- самото "тяло" на електрическата четка
- 4 накрайника за четката, които може да сменяте
- кутия, в която да ги съхранявате
- зарядно за четката
- електронен апарат, на който е изобразяват секундите и оборотите на четката
- кутия за четката, която да използвате при пътувания

Общо взето това е четка за ценителите на личната хигиена и я препоръчвам горещо.Можете да я намерите на www.enzo.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар