неделя, 20 ноември 2016 г.

Bioderma Sébium Gel Moussant почистващ гел за смесена и мазна кожа

Говорейки за продуктите, които са неразделна част от рутината за личната ми хигиена, няма как да пропусна най-задължителното нещо след четката и пастаа за зъби, а именно продукта, който използвам за измиване на лицето.В случая това е гела, който използвам от известно време, а именно Bioderma Sébium Gel Moussant.
О


Всъщност от дълго време използвах друг гел, но този ми попадна в ръцете случайно.Ако трябва да бъда честна отдавна искахда пробвам продукт за измиване на лицето от Bioderma, защото съм чувала само положителни отзиви.Още повече, че имах нужда точно от гел за смесенакожа, каквато е моята.И така започна моят тест...
Първо искам да спомена, че гелът се предлага в три размера, а моят е travel size. (Разновидностите може да разгледате на www.enzo.bg)
Мисля, че няма нужда да споменавам, че мие малко неудобен заради липсата на помпа, но както вече споменах се предлага и във вариант с такава, затова въобще не го считам за минус.
Консистенцията е много приятна и нанасянето и като цяло разнасянето и разпенването по лицето става много лесно.За мен това е от особено значение, тъй като използвам продуктите за измиване главно след работа за сваляне на тежкия грим, което се случва след полунощ и след като съм се прибрала изтощена и нямаща търпение да спя последното нещо, с което ми се занимава е търкането на лицето, а знаете, че нямакак да си легна с грим и вредите от това просто няма смисъл да ги изброявам, ще го оставим за друг пост. :)
Именно това е голямото предимство на този продукт, сваля грима много бързо и не ми отнема от времето.
Миризмата.Да, тези от вас, които четат редовно публикациите ми знаят, че обръщам голямо внимание на миризмата на всички продукти, независимо дали става въпрос за бяла или цвена козметика.А този гел ме спечели и като цяло с миризмата си или както казвам аз любов от първо помирисване.Няма как да определя точно какъв е аромата, но е естествен и буквално ми мирише на чисто.Това определено е голям плюс, защото много често намразвам продукти, само защото миришат много силно и здразнят кожата ми.
Но нека да си дойдем на думата и да ви разкажа повече за това как влияе гела на кожата ми.Както вече казах това е продукт за смесена и мазна кожа и е предназначен за намаляване на себума, който се отделя.Повечето продукти, които обещават подобен ефект обаче много изсушават кожата и моите опасения бяха, че и тук ще се сблъскам със същия проблем,Но точно факта, че кожата ми остава изключително мека и хидратирана след измиването направи този продукт неразделна част от рутината ми за грижа на лицето.
Едно допълнение към всичко - използвам гела за премахване на грима, но както се досещате има спирали, които доста се"дърпат" на почистващите продукти и при такива случаи просто след измиване на лицето използвам мицеларна вода, както се досещате от същия бранд.
И за финал на публикацията няма да казвам нищо друго, освен, че вече чакам поръчката си от enzo, в която на челно място е голямата разфасовка на гела, въпреки че още не съм стигнала и половината на сегашната ми опаковка.Дали не ми е станал любим продукт? :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар