понеделник, 28 ноември 2016 г.

Кои влогъри следя и защо?

Здравейте с един неплануван пост.Както си седях и четях теми за предстоящ изпит реших да проверя съобщенията във фейсбук страницата на канала ми и бях шокирана от броя на съобщенията, в които ми препоръчвате да гледам определени влогъри, за което Ви благодаря!За тези от Вас, които не са гледали последните ми видеа искам да разясня, че това е провокирано от последния клип с въпроси и отговори, където споменавам няколко ютубъри, които следя редовно.Освен съобщения с препоръки, обаче прочетох и съобщения от типа "Защо не гледаш този или онзи?" и се усетих, че не съм споменала доста от хората, които наистина харесвам и следя с интерес и в крайна сметка реших да Ви представя и препоръчам моите любими български влогърКИ.Разбира се, че следя не само колежките от "бюти гилдията", но този пост ще бъде насочен точно към тях, защото от това се интересувам главно.

Milena | MyBoxofBeauty  - Каналът на Милена е един от първите, който започнах да следя, когато се запалих по видеата за красота.Тези от вас, които я следят от преди със сигурност си спомнят за уютната симпатична синя стая, в която снимаше видеата си преди. :) С времето, обаче видеата се насочиха към тематика "daily vlogove" в следствие на това, че Миленка стана майка и клипчетата започнаха да стават все по-интересни и позитивни.Излишно е да споменавам отново, че за мен най-важното качество на един влогър е да е себе си и да е положително настроен, за да го следя.А от този канал, особено напоследък лъха позитивизъм и любов.Ето това са главната причина да гледам с интерес всеки един клип на този канал.Препоръчвам го горещо на всички, които обичат клипчета в духа на семейната идилия. :)

Stefie - Следя Стефи още от първото й видео, когато както всяка начинаеща влогърка звучеше несигурно, но се очарована от естественото й държание и продължих да я следя.Излишно е да ви описвам колко съм впечатлена от това, че за изключително кратко време тя постигна големи успехи и успя да се превърне в една от най-любимите влогърки на хората.Главната причина, поради която продължавам да я следя и до днес е, че тя всячески доказва добронамереността и есествеността си и пред аудиторията си, и пред мен лично.Не знам дали е мястото да го споменавам, но тя е една от малкото, които не подценяват хората, които са на "по-ниско ниво" от тях и не се е вдигнала в облаците, независимо от успехите си.Препоръчвам канала й на хора, които обичат да гледат ревютата на продуктите да бъдат поднасяни с подробности и позитивизъм и на тези, които поредпочитат забавните видеа, които често виждаме в канала. 

Boryana Stefanova - Боби е българската бюти влогърка, от която се научих на много техники свързани с грима, когато започнах да гледам видеата й.Освен това поднася информацията за продуктите с голяма доза усмивки и чувство за хумор и това ме кара да изгледам видеата й от край до край.Като цяло това е българският канал с най-добре обяснени грим уроци и го препоръчвам на момичетата, които искат да научат основите на това изкуство.

Gergana Dimitrova - Стигнахме и до най-слънчевото момиче.Гери е другият пример за това, че с желание и позитивизъм могат да се постигнат много неща за кратко време.Започнах да я следя с интерес, когато забелязах, че набляга на разнообразите в тематиките на видеата - като се започне от рецепти и направи си сам видеа до забавни клипове.Това я прави и толкова колоритна и успешна.Тук е мястото да кажа, че е влогърката, на която завиждам най-много (благородно, разбира се) заради работата й! хихи Но най-важната причина, поради която я следя е, че успява да е много позитивна без да изглежда изкуствено и е изключително изчерпателна във видеата си.


Snejana Atanasova - Гледала съм клиповете на Снежи и преди, но започнах да я следя активно, когато започна да прави често дневни влогове и ме впечатли с държанието си пред камерата.Освен това много харесвам и ревютата на продукти, защото умрее добре да представя всяка една положителна и отрицателна черта на всичко, което представя.Освен това е и виновна, че понякога заради нея си вредя на бюджета заради покупка на продукт, който е показала.. :))


AGLEU - Няма как да не се попадали и на канала на Зори, от който съм научила много полезни съвети за домакинството и не само.Всъщност трябва да уточня, че следя и канала само с deily vlog-ове, защото както сте разбрали, предполагам харесвам такива видеа.Харесва ми, че се старае да е максимално достоверна и не спестява отрицателното си мнение за каквото и да е, както и това, че ни представя реалния живот на една интелигентна и усмихната домакиня и майка.Фактът, че сме от един град пък е допълнителен плюс, защото във видеата й виждам само познати места. :)


Michaela Dimitrova - Момичето, с което имаме много общи неща и следя с удоволствие, въпреки че напоследък не е много активна, но поради разбираеми причини - и аз изживях кризата на първата година в университета. :D Отново много естествена и позитивна, умееща да поднася всякаква информация с интересен и лесноразбираем език.Чакам с нетърпение видеата й.


Ivana Alexandrova - отново много слънчева и симпатична жена, чиито видеа ме зареждат супер позитивно и успява да ме зарази с усмивката си и неволно започвам и аз да се усмихвам срещу екрана. :)

Thumbelina89 - не мога да ви дам адекватно обяснение, но супер много се вълнувам, когато видя, че Ирина е качила клип, особено ако е на тематика "Меню за деня".За тези от вас, които не знаят искам да уточня, че тя е веган и странното е, че аз като човек ежедневно консумиращ животински продукти адски много се възхищавам на начина й на живот и макар и да не съм със същите житейски виждания уважавам много мнението й и това, че не се притеснява да застане зад принципите си и да ги защитава.Именно това я прави много естествена и следователно ме кара да я следя с интерес.

Magi San - каналът на Маги няма нищо общо с бюти канал, но нямаше как да не я спомена, защото прави супер забавни и зареждащи видеа, а и самата тя излъчва толкова много позитивизъм, че гледам видеата й по няколко пъти.Отново разнообразни и интересни видеа, само ми се искаше и тя да е по-активна, защото я следя с интерес.


И като цяло това са влогърките, които следя най-често.Други канали, които мога да спомена, но са по-малко активни са MissSilviaMakeupmisspettyonabudget и други, защото със сигурност пак забравих някого, но споменах най-най-любимите ми.Надявам се поста да ви е бил интересен и да ви е насочил към влогърите, които правят видеа по вкуса ви. :)

P.S. Това е "селекция", която е базирана изцяло на моите предпочитания и ако мога да го нарека така вкус свързан с гледането на видеа в YouTube.Това, че не съм написала името на някого не значи, че не уважавам труда на всички, които отделят от свободното си време и влагат средства и емоции в ютубърството.Просто сред тези хора има и такива, за които това не е среда за създаване на познанства с хора с общи интереси, а място за създаване на напрежение, интриги и неприятни емоции.Мисля, че хобито ни трябва да ни насочва към осъвършенстване, но не за сметка на добронамереността .

Няма коментари:

Публикуване на коментар