неделя, 20 ноември 2016 г.

Lactacyd Femina емулсия за интимна хигиена

Здравейте!Ето още един пост с моето мнение за продукт, който е част от рутината ми за лична хигиена.Става въпрос за нещо доста важно за мен, защото колкото и рядко да го споменавам, някои от вас знаят, че имам сериозни гинекологични проблеми и трябва да обръщам специално внимание на интимната хигиена.В днешната публикация ще си говорим за емулсията за интримна хигиена на Lactacyd, която е единственият интимен гел, който използвам от известно време.


Нека започнем с единствения недостатък на продукта и да преминем към положителните страни.Това, което не ми харесва е самата опаковка, а именно това, че няма помпичка и винаги, когато ми се налага да взема необходимото количество, което ми трябва не мога да преценя колко да натисна флакона и излиза прекалено много от продукта и се хаби, което го прави неикономичен.Това, разбира се, не е чак толкова фатално, защото Lactacyd предлагат продуктите си и в по-големи разфасовки, които имат удобството помпичка и определено моята следваща опаковка от продукт за интримна хигиена ще бъде точно от този вариант.Всичките разновидности на геловете на бранда можете да намерите на www.enzo.bg
Да преминем сега към положителните страни на продукта.Знаете, че е от изключителна важност съдържанието на тези гелове, за да не дразнят интимните части.Точно моят вариант на продукта е насочен към това да балансира рН-то и да предотвратява сърбеж, но едновременно с това да не застрашава и естествената микрофлора, част от която са бактериите на Дьодерлайн, чиято главна функция е регулиране на киселинността, а просто да подпомага тяхното действие доколкото е възможно.
Друг важен фактор при интимните гелове е самата консистенция и миризма.Тук конкретно говорим за гел, който е нито прекалено течен, нито прекалено "гъст" и се нанася и изплаква сравнително бързо и лесно, защото както се досещате това е много важно, имайки предвид, че при неправилно изплакване има опасност от дразнене и щипене по-късно.Голям плюс е липсата на каквито и да е оцветители и ароматизатори, защото в повечето случаи това е голям враг на интимната зона.
И накрая, но не последно място искам да спомена защо и как използвам продукта.Преди в рутината ми за лична хигиена не присъстваше такъв продукт, но както казах след като започнаха гинекологичните ми проблеми лекарят ми препоръча да използвам нещо, но в никакъв случай обикновен сапун или душ гел, който използвам за останалата част от тялото.Тук е мястото и да отправя апела си към вас да не нанасяте продукти върху интимната област, които не са предназначени специално за там, защото последствията няма да са приятни в никакъв случай.Но да не забравяме, че когато използвате и специални продукти не трябва да прекалявате, т.е. да не ги използвате прекалено често колкото и да е отбелязано върху опаковките, че са подходящи за ежедневна употреба.Оставете естествените процеси на тялото да си действат без да им пречите.Аз лично използвам гела най-много два пъти седмично и то под душа, за да съм сигурна, че ще се изплакне максимално добре.
И за финал на публикацията, която е с по-специално значение за мен един апел:
Грижете се за себе си, защото никой друг няма да го направи вместо вас. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар