събота, 19 ноември 2016 г.

Gillette Satin Care Passionista Fruit гел за бръснене за жени

Ето още едно ревю на необичаен за мен продукт, а именно пяната за бръснене на Gilette, която използвам от известно време, защото в забързаното ежедневие нямам време за кола маска и се налага да прилагам иначе неудачния за мен вариант с ножче върху определени части от тялото, най-често краката.


Ако трябва да бъда честна трябва да призная, че никога през живота си не съм използвала такъв продукт, защото не съм изпитвала нужда.Но един ден докато разглеждах различни неща в www.enzo.bg попаднах на този продукт, направи ми впечатление и самия флакон, а и ниската цена и реших просто да го добавя към поръчката си.
И така пяната пристигна и имах шанс да я пробвам.Интересното беше, че не бях забелязала, че грамажът е малък и продуктът е изключително удобен за пътуване.
Искам да спомена и факта, че бях привлечена и от това, че самата пяна е с аромат на маракуя и когато я получих първата ми работа беше да я помириша и наистина бях много очарована от миризмата.Нека не забравяме, че за мен е от голямо значение ароматът на продуктите за под душа.Другият плюс на пяната е, че флаконът е стабилен и добре изработен, така че да изпуска количеството, което наистина ви е нужно, без да се хаби излишно.Излиза във формата на гел и при разнасяне на желаната повърхност се превръща в пяна, която оставям за около една минута да постои и да направи това, което се очаква от нея - да омекоти косъма и да го направи по-лесен за отстраняване.И определено го прави.Другото хубаво нещо при иползването на пяна е, че кожата остава изключително мека на допир и не се дразни след епилацията.
Това, което споменах за опаковката не бива да ви оставя с впечатлението, че ще се изхаби за кратко време, напротив.Въпреки малката разфасовка използвам продукта от доста дълго време и това се дължи на факта, че е нужно изключително малко количество за нанасяне на голяма повърхност.
Знам, че много от вас нямат навика да използват такива продукти и в следствие на това кожата загрубява, защото косъмчетата се отстраняват в твърдо състояние.Ето защо според мен не ви коства нищо поне да опитате и да забележите разликата след използване на такъв продукт.Препоръчвам горещо! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар