понеделник, 5 декември 2016 г.

L'Oréal Professionnel Série Expert Silver шампоан за сива коса

Здравейте, приятели.Днешната порция публикации е посветена на продуктите, за които получих най-много въпроси за изминалия месец.Естествено, ще започна с този, който предизвика най-голям интерес и има защо да е така.Това е продукт, който стана актуален в световен мащаб през последните 1-2 години, но в България тенденцията да се използва по фризьорските салони тепърва нашумя.Говоря за сините (или както ги наричат още лилави) шампоани, в моя случай този на  L'Oréal Professionnel - Expert Silver



Първо да започнем с информацията какво е син шампоан или по точно защо е син.Тази иновация се дължи на факта, че все повече жени започнаха да искат пепеляви коси и да избягват онова "патешко русо" (за което ще говоря повече след малко), а както знаете това се постига много трудно, особено ако се изрусяваш за пръв път.Затова някой гениален за мен човек се е досетил, че ако се използва нещо, което да неутрализира това жълто, ще направи голяма услуга на всички жени (най-вече) по света.Не мога да дам точно обяснение как заради синьото се избива жълтия пигмент, не обичам физиката като цяло :D 
Няма как да не сте гледали онези клипчета в социалните мрежи, които показват  как  професионалните фризьори слагат сини шампоани по косите на жените и стават чудеса и са налице перфектно пепеляви коси.Е, аз бях в търсене на такъв продутк с месеци, защото както знаете се изрусих лятото.Но косата ми стана "патешка" и беше далеч от това, което си представях.И така започна едно продължително горене от пребоядисване.И когато видях този шампоан при поредното разглеждане на продукти из www.enzo.bg бях слабо казано на седмото небе от щастие.
Шампоанът е от професионалната серия на Лореал и се предлага в няколко разфасовки (можете да ги разгледате в сайта), като аз избрах тази от 250 мл.Това е един от малкото продукти, към които имах големи очаквания при поръчката и не останах разочарована.Използвах го веднага щом го получих и ефектът беше видим, макар и не драстичен.От 2 седмици съм го използвала около 3 пъти, защото не е хубаво да се прекалява с него, тъй като леко изсушава косата.Определено маха жълтия пигмент, но реалното му действие ще видя след 3 седмици, когато отида на фризьор и ме измият с него след самото боядисване.Знам, че трябваше да направя ревю след това, но просто вече нямах търпение да споделя с вас, че съм много доволна от покупката като цяло, а и много  ме напирахте с въпросите.
За всички "новоблондинки" като мен препоръчвам горещо. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар