понеделник, 5 декември 2016 г.

Benefit Roller Lash спирала за удължаване и извиване на миглите

Мисля, че само от заглавието можете да се досетите колко се вълнувам за това ревю.Да, сега ще ви разкажа за първият ми продукт и то от най-добрите от марката, а именно Benefit.Тъ-дъм - представям ви спиралата Roller lash.


Знаете, че като един голям естет няма как да не започна в опаковката.Но днес няма просто да хваля, а ще прехвалвам - КОЛКО ПО-КРАСИВА ПОЖЕ ДА БЪДЕ ЕДНА СПИРАЛА?Уникална като дизайн (както всички продукти на бранда), определено много е мислено и вложено за тези продукти.Самата гилзичка е стандарта, от черна пластмаса, но пък какъв красив шрифт.А дръжката на четката е гумена, в един от най-любимите ми цветове, който с черното пасва перфектно и определено това не е просто грим продукт, а цяло бижу за грим колекцията ми.
Така, много се отплеснах, да караме по същество.
Знаете, че винаги съм казала, че не бих вложила средства в спирали, защото всички вържат еднаква работа и т.н.Но 2016та беше годината ми на запознанство със спиралите от по-висок клас и реших да дам шанс на различните марки и да пробвам едни от най-хвалените продукти в мрежата.Спрях се именно на тази, а не на по-известната спирала на Benefit.И ако ме питате защо причината е само една - заради дизайна на опаковката. :D И така се сдобих с тази красотичка.
Спиралата е в разфасовка от 8,5 гр.За самата консистенция още ми е трудно да говоря, защото знаете, че новите спирали са твърде "влажни" и се иска време, за да взаимодействат малко с въздуха и да сатнат малко по-гъсти, за да се покажат в цялата си светлина.Но ефекта върху миглите е определено забележим.Щом приятелят ми ме попита "Ти да не си с изкуствени мигли?"значи няма какво повече да коментираме.По-скоро дава дължина отколкото обем и това търсех като ефект.Не слепва миглите.Но най-важното, което забелязах е, че се сваля лесно, без да търкам, защото съм чувала, че другата спирала на марката се сваля изключително трудно и се налага да се търка, а знаете, че това води до загуба на мигли.Махам Roller lash с гел за измиване на лице и след това еднократно минавам с тампонче напоено с мицеларна вода.
Четката е силиконова и има лека извивка, което много улеснява нанасянето.Снопчетата са с формата на иглички и са къси, което освен, че много хубаво издължава миглите, допринася и за по-удобното нанасяне на долните мигли.Като става въпрос за долните мигли, спиралата не се размазва, никак даже.Издържа по 10 часа на миглите, без да заприличам на панда, за което съм много благодарна, определено.
Продуктите на Benefit можете да намерите на www.enzo.bg



Няма коментари:

Публикуване на коментар