понеделник, 5 декември 2016 г.

Pierre René Eyes Eyeshadow гелова база под сенки за очи

И последната публикация за тази година ще е на празнична вълна.Не защото ще ви говоря за нещо кой знае колко празнично и кичозно, защото ще ви запозная с продукта, който ще ми е пръв помощник при бляскавите гримове покрай коледните и новогодишни празници.


Знаете, че се занимавам с грим от доста време, но никога не съм била експериментатор, наблягала съм на по-семплите гримове или ако са драматични са били с матови сенки и никога не съм скачала в дълбоките води с бляскави и пищни визии.Но напоследък изгледах толкова снимки и видеа с гримове, в които брокатите са акцент, че просто ми се прииска да си направя и аз нещо такова.Да, блестящи частици ми бяха налични, но с какво да ги "прикрепя" към клепача?Знаете, че брокатените частици не са като пигментите и сенките и обикновените бази не ги задържат.А ако се сгреши при слагането на основа за нещо толкова едро за окото може да имате неприятни последствия.И така се започна моето приключение с търсене на някаква база за брокат.Няколко седмици търсенето беше безуспешно.Един ден, обаче нещо ме бутна и отново разгледах www.enzo.bg (макар, че вече бях разглеждала) и не знам какво по-различно написах в търсачката, но изскочи точно този продукт.Достъпната цена пък беше допълнителен плюс и веднага поръчах.И вече бях готова за експерименти.


Продуктът пристига в пластмасово контейнерче и като количество е 18 гр. Консистенцията я оприличавам на течно прозрачно лепило, може би една идея по-гъсто и напомнящо на гел.Не мирише неприятно, леко наподобява на химични неща. :D
Искам да уточня, че е нужно съвсем малко количество за нанасяне по целия клепач, което го прави икономичен.Нанася се лесно, но трябва да се работи сравнително бързо, защото започва да се "втвърдява" за да се фиксира броката, който се нанася отгоре.Също така е важно да слагате тънък слой както от самата база, така и от броката, защото наслояването никога не е добра идея.
При спазване на тези инструкции се задържа изключително дълго на окото или просто казано докато не искате вие да го махнете.Тогава естествено става малко по-сложно, защото както лаковете с брокат, така и гримовете с него се махат по-трудно.Най-добре да използвате дегримьор на маслена основа или просто най-обикновен зехтин или кокосово масло.Аз лично използвам последния вариант и не се затруднявам.
Ако искате с лекота да постигате бляскави визии и то точно покрай празниците това е вашият малък помощник.



1 коментар:

  1. Здравей Хилял. Блогът ти е много приятен :)
    Видях, че си се разделила с четките на Риъл Техник. Любопитно ми е кои са ти любимите четки - на коя марка, коя за какво използваш и т.н - едно ревю? Хубав и усмихнат ден! Поздрави, Веси

    ОтговорИзтриване