петък, 13 януари 2017 г.

Urban Decay All Nighter фон дьо тен фиксатор

Ето ме и с първата порция ревюта за новата 2017та година!
Дълго се чудих какъв продукт да ви представя първо и се спрях на нещото, което беше неотменно до мен през всички събития покрай празниците и ме спаси от досадното размазване на грима и лъщене на кожата.Става въпрос за all nighter спрея на Urban Decay и най-хубавата изненада е, че продуктите на бранда вече се предлагат от www.enzo.bg !


Всъщност нашата "връзка" с този спрей започна още преди две години, когато ми предстоеше абитуриентски бал и аз бях изпаднала в търсене на най-доброто средство за фиксиране на грим, което се предлага на пазара и бях готова да инвестирам повече средства точно за тази част от грима.За спрейчетата на Urban Decay бях чувала много положителни отзиви, но нямах шанса да ги пробвам, но в крайна сметка реших, че ще рискувам и си закупих един от тях.Както знаете има няколко вида, предназначени за различни видове кожа, но аз се спрях точно на all nighter (признавам си, че самото му име допринесе много за това.
Според опаковката спреят не съдържа масла и парабени и е разработен с технология, която контролира температурата на кожата и предотвратява разтичането на грима.Освен това точно този вариант е подходящ за всеки тип кожа.
Според указанията продуктът трябва да се разклати добре преди употреба и да се впръсква върху лицето от около 20 см далечина, след което лицето да се "проветрява" с ръце.
Сега да си дойдем на думата или по-просто казано моят опит с all nighter.Както вече споменах задачата му беше изключително важна, а именно да не ме предаде и изложи в деня на бала ми, тъй като аз сама си правих грима.Използвах сравнително поркивен фондьотен, времето беше сравнително топло, аз обичам да танцувам и спреят трябваше да задържи цялото количество грим непокътнато върху лицето ми.Е, определено не ме предаде и до ден днешен се вричам в него и действието му.За около 20 часа, през които носих грим на лицето си нямах нито размазване на очния грим (което малко зависеше и от базата за сенки), нито на лицето.Когато се прибрах в хотела в 6 часа сутринта след цяла вечер танци и в ресторанта, и в дискотеката всичко на лицето ми си стоеше като току-що нанесено.Сериозно, чак сега като ви разказвам не ми се вярва. :D 
Определено това е продуктът, който препоръчвам на вскеки, който ме пита за фиксиращ спрей или за нещо дълготрайно за лице като цяло.Защото и при най-недълготрайния фондьотен спасява положението.Това е и нещото, което аз използвам върху булки и абитуриентки, които гримирам.Препоръчвам и на вас за всякакви по-важни събития, където нямате право на грешка с грима. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар