петък, 13 януари 2017 г.

Nars Pro-Prime основа под фон дьо тен за корекция на порите

И ето нещо и за дамите, които вечно се оплакват от това, че колкото и да са качествени продуктите й не стоят добре нанесени заради проблемната кожа.Това най-често се дължи на порите, независимо от техния размер.Колкото и да не ми се иска вече и аз се оплаквам от този проблем и забелязвам как кожата ми става все по-проблемна и гримът стои някак нехомогенно нанесен върху лицето.Затова имах нужда от база за корекция на порите, но не прекалено тежка и не силиконова, защото не исках да усещам толкова масивни продукти върху кожата си.В крайна сметка се спрях на NARS PRO PRIME pore refining primer, предлагана от www.enzo.bg, надявайки се, че няма да ме разочарова, защото съм влюбена в озаряващата база от същата серия.


Искам да започна с това, че съм голям почитател на опаковките на всички продукти на NARS - изчистени, елегантни, стабилни и много удобни за употреба.Тази база специално идва в стандартна тубичка от 30 мл с много стабилна капачка, която се затваря плътно и няма опасност от отваряне и изливане ако сте решили да я носите в чантичката си с гримове.
Ако трябва да бъда честна очаквах силиконова и доста тежка консистенция, когато прочетох, че е коригираща порите база.За моя изненада базата е кремообразна и доста лека и когато я нанасям имам усещането, че просто хидратирам лицето си с крем.Трябва да вметна, че е подходяща за мазна кожа, защото е oil free.


Използвам тази база, когато си правя малко по-тежък грим и използвам по-покривен фондьотен и не искам той да запълва порите ми, а и искам съвършен завършек.Достатъчно е много малко количество, за да постигнете желания ефект.Аз лично обичам да я нанасям с пръсти, но можете да използвате и четката си за фондьотен или друга любима за целта.Нанасям с кръгообразни движения в зоните, където имам проблеми с порите, а именно вътрешната част на бузите, около носа.Изчаквам няколко минути, за да се "запечата" и преминавам към нанасянето на всичко останало.Искам да подчертая, че тази база има и запечатващо грима действие, т.е. регулярното действие на базите на грим.Т.е. освен, че заличава несъвършенствата по кожата ми, задържа и грима по-дълго време.Затова от известно време е неделима част от грим рутината ми, особено при по-важни събития.Харесва ми, че постигам този резултат без да използвам тежък и силиконов продукт и едновременно с това усещам кожата си хидратирана и ненапрегната.Препоръчвам на всички от вас, които търсят точно това като действие и резултат. 
Продуктите на NARS може да намерите на достъпни цени тук - www.enzo.bg




Няма коментари:

Публикуване на коментар