петък, 13 януари 2017 г.

Caudalie Beauty Elixir разкрасяващ еликсир за сияен вид на кожата

В тазмесечната порция ревюта бих искала да ви поговоря за още един спей с малко по-различно предназначение, но също толкова любим колкото all nighter.На вашето внимание - Caudalie beauty elixir.


Този спрей попадна в ръцете ми случайно, т.е. беше поръчан случайно.Един ден просто правех редовната поръчка от www.enzo.bg и исках да пробвам нещо ново.Попаднах в раздела с продукти на Caudalie, а този бранд вече беше нашумял и любопитството ми се събуди и реших да пробвам някой продукт от предлаганите в сайта.И тъй като точно тогава нямах нужда от маска или крем за лице исках да е нещо, което досега като цяло не съм опитвала и се спрях на този спрей, който се води еликсир за красота.Набързо прочетох няколко ревюта за него в чуждестранни блогове и след като видях колко положителни отзиви има реших да го поръчам.
И така получих едно малко шишенце от матирано стъкло и много интересен дизайн и имах възможността да го пробвам (моят спрей е във вариант от 30 мл, но се предлага и в по-голяма разфасовка.)

Искам да започна с това, което е изписано на опаковката, т.е. какво обещава да върши като действие този спрей: свиване на порите, запечатване на грима, озаряване на лицето и т.н.
Първото нещо, което ми направи впечатление е, че пулверизаторът впръсква продукта много равномерно и в достатъчно количество, което да усетите, но и да не е прекалено върху лицето.Второ, което забелязах е особеният аромат, който на мен лично ми харесва, но си признавам, че на майка ми например въобще не й харесва.Има силен аромат на мента, но едновременно с това и сладнее, абе с две думи трябва да го помиришете, за да разберете, не е за описване с думи.Но както казах на мен лично ми харесва и ме освежава супер много.Впръсках го върху лицето си и това, което усетих беше буквално освежаване и охлаждане, което според мен се дължи на ментата.Искам да подчертая, че използвах продукта доста време просто като тоник или като база за грим, за да видя действието върху кожата.И наистина забелязах как кожата ми става по-еластична, гладка и сияйна при редовна употреба.Върху порите си не видях кой знае какво действие, но може би е защото не обърнах кой знае какво внимание върху това.Въпросът беше как ще действа като фиксиращ грима спрей.Е, и там се справи похвално, защото освен, че го задържа с часове непокътнат, придаде на лицето ми и озарен вид и премахна така омразния ми напудрен вид.Искам да завърша с това, че бях наистина скептично настроена към този спрей, но се превърна в мой любим продукт особено през изминалите няколко седмици, защото повлия доста добре на уморената ми от постоянното гримиране кожа.


Няма коментари:

Публикуване на коментар