петък, 13 януари 2017 г.

L'Oréal Paris Super Liner Perfect Slim течни очни линии

Напоследък съм обсебена от носенето на очна линия, а с това и нараства желанието ми да опитвам нови продукти и да намеря най-качествения, който трябва да отговаря на няколко изисквания (ще ги узнаете след малко) В този пост ще ви разкажа за моето последно попадение сред очните линии, а именно Super liner perfect slim от L'Oreal.


Притежавам този продукт отново благодарение на безразборното ми разглеждане и пазаруване от www.enzo.bg, тъй като много ме впечатли достъпната цена, а и като цяло знам, че бранда предлага хубави очни линии и последната ми любима също беше тяхна.Затова не се колебах дълго и я "метнах" в количката.Първото ми впечатление, когато я получих беше луксозния дизайн - сякаш не е дрогериен продукт, а такъв от високия клас.Беше ред на изпитването - дали отговаря на моите изисквания към очната линия, които сега ще изброя, а срещу тях и дали тази очна линия отговаря на тях:
- на първо място е цената, защото се съгласете, че очната линия е нещо, което се хаби и изсъхва бързо и би било жалко да дадете голяма сума и да използвате нещо около месец - както вече споменах Perfect slim е на достъпна цена и тук печели точка;
- форма, размери и материал, от който е направена четчицата - това е очна линия тип писалка и при тези продукти често срещам затруднение, защото самия връх е със странна форма и срещам затруднения.Върха тук е с издължена остра форма и е направена от стандартния материал при тези линии, а не е от косъмчета, както другата, за която ви говорих наскоро.Като цяло ми харесва.
- начин на нанасяне, стабилност - всъщност удобството при нанасяне и това, че ме улеснява супер много беше това, което ме грабна в този продукт, дори бях изненадана, не очаквах чак такъв резултат.Държи се лесно, заради тънкия край лесно очертавам както линията по цялото око, така и опашчицата в края му, за да постигна котешката извивка или както е известно winged liner.
- наситеност, дълготрайност - очната линия е наситено черна, матира се, но не напълно след нанасянето, което ме устройва и не се размазва, което според мен е и главната цел на един такъв продукт.Използвах го на всички мероприятия покрай празниците и издържа и на горещината покрай камината, и на сълзите ми от радост.



Мисля, че изложих достатъчно факти, с които да ви покажа, защото това е любимата ми очна линия за момента.Но да не забравяме, че винаги може повече и затова продължавам с търсенето.... :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар