неделя, 5 февруари 2017 г.

Makeup Revolution Pro Precision Brush четка за очна линия

Здравейте на всички отново!Първото ревю за този месец е посветено на нещото, което предизвика интереса на много от вас след като пуснах клип за контуриране в социалните мрежи, а именно четката на Makeup Revolution.
От известно време съм голям почитател на марката и се снабдявам с нейни продукти благодарение на любимия enzo.bg.Четките от този тип са актуални от доста време и аз съм ги използвала, но имах нужда точно от такава, с която да мога да контурирам лицето си по-лесно и се спрях натази от бранда, която се води за вежди, но според мен би било доста трудоемко да се подчертават вежди с аксесоар с нея.Искам първо да похваля Макеup Revolution за оригиналната опаковка, в която пристигат четките от тази серия - чрез оптична илюзия се придава усещането, че вътре има не една, а три четки (много съжалявам, че не успях да заснема точно как изглежда, но може да разгледате снимки в сайта).



Самата четка е в бронзово-златист цвят, с широка дръжка с цел удобство при нанасяне и е доста стабилна.Формата на тази, която аз избрах е издължена и много подходяща за целта, за която ми беше нужна, а именно нанасяне на контур в най-изразената вдлъбнатина на скулите и за очертаване на носа с цел да изглежда по тъничък.Косъмчетата са изключително меки и лесно се огъват в зависимост от насоката, в която движите четката.
Тъй като тези четки се използват предимно при работа с кремообразни продукти за мен е много важно почистването им.Доста е досадно, когато този тип четки са некачествени и поемат целия продукт навътре, изкарването и изчистването му става невъзможно и следователно това не е никак хигиенично.За моя радост при тази четка нямах такъв проблем и я почистих съвсем лесно и бързо с метода, който използвам при регулярните четки.


За мен кремообразното контуриране е в пъти по-естествено и придава по-свеж вид на лицето, но да не забравяме, че е важна и практичността и бързината, с която да постигнем този вид.А с това малко бижу всичко е безупречно и това е причината то да е част както от моята ежедневна грим рутина, така и мой помощник при по-драматични и тежки визии.
За мен лично тази четка е голямо попадение имайки предвид цената и качеството, което отговаря на три пъти по-висока стойност.Препоръчвам на всички, които се затрудняват с контурирането или просто искат да експериментират в нови техники и материали в грима.

Няма коментари:

Публикуване на коментар