неделя, 5 февруари 2017 г.

L'Oréal Paris Super Liner Carbon Gloss течни очни линии

Както вече ви разказвах предните два месеца, напоследък голяма страст са ми очните линии, защото след толкова години опити в старание да намеря перфектната форма, с която да очертавам очите си, вече съм наясно кое как става и започнах да експериментирам и с продуктите, за да намеря перфектния, който още повече да улеснява работата ми.Под прицел този път е очната линия на L'Oreal - Super Liner carbon gloss.


Това е стандартна очна линия, бих казала от най-традиционните, които са с четчица отделна от самата гилза.Накрайника е цял, а не на косъмчета и е тъничък, което помога да прецизно нанасяне.Разфасовката е от 6 мл.Всъщност интересното при този продукт е самата консистенция и завършек.Бях напълно наясно, че поръчвам нещо с бляскав завършек и ако трябва да бъда честна не мога да ви обясня защо въобще си я поръчах при положение, че като цяло харесвам матови очни линии.Може би съм била в настроение да експериментирам.И не съжалявам.
Когато пристигна пратката ми от enzo.bg това беше първото нещо, което побързах да изпробвам и ми беше най-любопитно.С четката се работи лесно, дължината е перфектна и удобна за контролиране, тъничка е и позволява да се борави с дебелината, която ви отива най-много на окото.Самият продукт пък е доста наситен като цвят и изсъхва сравнително бързо.Като цяло за качествата, които очаквам от една очна линия ви говорих миналия месец, но ако трябва да обобщя тук имаше почти пълно припокриване на всичките ми критерии.Казвам почти, защото както вече споменах се работи лесно с очната линия, нанася се прецизно, не се размазва, не се стича по окото, но пък както вече казах е с гланцов завършек и аз така и не можах да свикна с този факт и да се възприема, може би защото съм свикнала прекалено много на матовите продукти и е голяма промяна за мен.Все пак от време на време при по силни гримове залагам на този продукт и се мъча да свикна с него, боря се със себе си. :D 
Бих препоръчала тази очна линия на тези от вас, които харесват такъв тип продукти, които отговарят на моите описания по-горе.Ще чакам отзиви и от вас. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар