неделя, 5 февруари 2017 г.

Makeup Revolution Ultra Pro HD Fair кремообразна палитра от контури за лице

И ето нещото, което интересува много от вас, които са гледали видеото ми с контуриране в социалните мрежи ... моята нова най-добра приятелка - палитрата за контуриране на Makeup Revolution Ultra PRO HD.


Като за начало искам да кажа, че съм маниачка на тема палитри и то най-вече такива за лице.Забелязах обаче, че винаги съм наблягала на прахообразните палитри и не съм експериментирала с кремообразните и реших да променя това и веднага се разрових в enzo.bg, разбира се.Исках да видя нещо на достъпна цена, което да ми грабне вниманието и се спях на точно тази палитра, която изглежда много луксозно като за цената си и веднага я добавих в кошницата си.
При мен пристигна палитра с прозрачен капак, изчистена опаковка и стабилно затваряне.Количеството продукти е 20 гр.Моята палитра е в цвят Fair, но не съм сигурна дали другите вариации се предлагат в сайта въобще.Все пак мисля, че този вариант е подходящ за дами и със светла, и с тъмна кожа.
Ultra PRO HD съдържа общо 8 цвята, всичките са кремообразни продукти и консистенцията на всички е идентична - много маслена, пигменирана, нанасяща се и разнасяща се лесно.С цветовете се работи лесно както с пръсти, така и с четки със синтетичен косъм.Цветовете издържат на лицето доста дълго време и без фиксиране, но аз най-често ги запечатвам и с прахообразен продукт ако държа на дълготрайност през конкретния ден или повод.Сега да разгледаме по-подробно нюанситев палитрата:


Започвам с първия ред:
- първият цвят е стандартен телесен цвят, който може би ще се слее с кожата на почти всяка от вас, подходящ е за прикриване на белези и петна по лицето, както и за дискретизиране на пъпчици;
-вторият цвят е единствения перлен в палитрата и е буквално бял перлен цвят с много ситни и красиви бляскави частици, подходящ е за хайлайтър, който можете да нанесете за сияен вид в частите на лицето, които искате да са на по-преден план;
-третият цвят е много светъл, студен цвят, който е типичния нюанс за изсветляване на зоната под очите във формата на триъгълник при скулптуриране на лицето.Ако имате проблем с тъмните кръгове, обаче задължително нанасяйте цветове като този върху такива като четъртия на първия ред, а именно прасковен, който цели неутрализиране на тъмнините под очите, които при мен са в изобилие.В такава комбинация последните два цвята са невероятната двойка. ;)
Втори ред:
- първият цвят е много интересен и нетипичен кафеникав нюанс, който на мен лично ми напомня на разтопен млечен шоколад.Може да се използва и за контуриране, и за бронзиране.Мисля, че ще стои много добре на дами с по-светла кожа.
-вторият цвят е стандартен цвят за бронзиране, който аз понякога използвам и за по-дискретно контуриране.Няма много топли нотки в себе си и именно това е причината да го смятам за универсален.
- третият цвят е много, много, много наситен кафяв нюанс, който е идеален за драматично контуриране, което аз много обичам да прилагам с по-тежък грим на очите.Този нюанс е подходящ за дами и с много светла, и с много тъмна кожа.
- и последният цвят е стандартния жълт коректор, който е задължителен за всяка палитра за контуриране, като при прахообразните палитри той служи за запечатване на коректора, като едновременно с това неутрализира все още личащите тъмнини ако има такива.В случая като кремообразен продукт може да се използва отново под очите, задължително след нанасяне на прасковен коректор при проблем с пигментацията.
И това е моето мнение за палитрата на Makeup Revolution, препоръчвам я на всички начинаещи с контурирането. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар