неделя, 5 февруари 2017 г.

Freedom Eyebrow Pomade помада за вежди

И дойде време за любимата ми тема напоследък, а именно веждите!Обсебена съм от продуктите за вежди напоследък и гледам да експериментирам с възможно най-много от тях и днес ще ви поговоря за последното ми попадение, а именно помадата на Freedom cosmetics.


Честно казано съм пробвала помада и друг път, но бях много разочарована на първо място, защото не си бях улучила цвета (защото естествено нямаше голям избор) и второ просто самата формула беше ужасна и се нанасяще трудно.Въпреки голямото разочарование реших да дам шанс на друг продукт от същия тип и ето - ударих десятката.Както вече разбрахте за мен най-важното нещо е да си улуча цвета, защото колкото и да е хубав продукта ако е отговаря на нюанса, който търся ще стои супер изкуствено и неестетически върху лицето ми, а знаее, че веждите са рамката на лицето и от тях зависи цялостния вид на грима.В enzo.bg има сравнително добър избор на нюанси и аз прецених, че Blond е най-подходящ за мен и не сбърках, така че тук улучих десятката.
Помадата на Freedom пристигна и в стабилна опаковка, което беше неочаквано за мен, защото както знаете това е бюджетен бранд, в който не мислех, че ще залагат толкова на качествените опаковки, но ето, че скептицизма ми ме подведе.


Естествено след пробата на цвета идва ред да тествам и самия продукт.Всъщност ако не сте пробвали този тип продукти малко трудно може да се опише самата текстура - наподобява кремообразни сенки, но с по мусов "привкус".Тази помага се нанася изключително лесно и ми е лесно да контролирам точното количество върху всяка една част от веждата, защото както знаете трябва да се набляга на по-обилно нанасяне към края на веждите, докато в наталото им трябва да се слага много прецизно и минимално количество, за да не се променя изражението към по-лошо.Другото, което искам да подчертая е, че този тип продукти за вежди са изключително икономични - това количество, което виждате, че е изхабено е за един месец при ежедневно използване (тук искам да вметна, че количеството на целия продукт е 2,5 гр, не се подвеждайте, това е огромно нещо имайки предвид, че е за вежди хихи)
Следващият тест беше дълготрайността.За негов късмет първия ден от предизвикателството му беше снеговит, а аз трябваше да изляза и малко го пресилих, но не се предаде.Не е отбелязано да е водоустойчив продукт, но не се размаза.В края на деня след 8-часов активен ден беше още на мястото си и изглеждаше като прясно нанесен.
Дойде време да го премахна и нямах проблеми и там.Най-големият ми страх беше да не се е запечатал толкова добре, че да ми отскубва и без това редките вежди, но опасенията ми бяха напразни - премахна се с най-обикновена мицеларна вода.
И това е моето мнение за помадата на Freedom.Препоръчвам на всяка от вас, която е любителка на добре подчертаните и естествено изглеждащи вежди :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар