сряда, 12 октомври 2016 г.

NYC Smooth Skin Bronzing бронзираща пудра

Преди да започна да пиша каквото и да е върху този продукт искам само да спомена, че това е сигурно най-достъпният продукт като цена, който притежавам в колекцията си.Като се замисля не само като цена, но и като разпространение е ограничен, но аз се сдобих с него благодарение на www.enzo.bg, които предлагат продуктите на NYC.Без да се отплесвам повече, нека ви представя бронзанта Smooth skin на марката.


Както вече споменах наистина продуктът е много достъпен и за тази цена от опаковката не можем да очакваме чудеса.В тази връзка да, наистина е малко по-простовата, но определено е стабилна и не мисля, че би създала проблеми при пътувания и т.н.Но за сметка на това има огледало, което е голям плюс.Затова днес няма да се спирам много на моят любим външен вид на продуктите, защото този конкретно ме плени сам по себе си.
Мисля, че всеки от вас е чувал за бронзанта-феномен Hoola и невероятният контур, който се постига с него.Естествено обаче и цената му е феномен.Водени от тази идея, предполагам, NYС са създали този бронзант като негов двойник с цел да е достъен за повече хора.И наистина ефектът е едно към едно, мога да го потвърдя от първо лице.
Противно на очакванията ми бронзантът не е много студен и има нотки топлина в себе си, но все пак е подходящ за контуриране, това е информативно за тези, които биха изкали да го използват за тази цел.Но тъй като аз напоследък съм привърженик на бронзирането гледам на този бронзър точно като на такъв - целящ затоплянето на лицето.А за тази цел той е просто И-Д-Е-А-Л-Е-Н.Това може би е продуктът който използвах всеки божи ден през изминалото лято и ми беше станал толкова рутинен, че дори съм забравила да ви поговоря малко повече за него тук.Всъщност конкретно този продукт няма нужда от много обяснения, трябва да се изпробва, за да се усети уникалността му.Затова ви препоръчвам да се сдобиете с него, още повече защото едва ли ще намерите толкова достъпен продукт с толкова голям ефект върху грима на лицето.


И още една вметка от мен: не забравяйте, че бронзант се нанася с по-голяма четка за по-естествен вид на кожата. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар