неделя, 26 март 2017 г.

Нови придобивки от parfimo.bg

Здравейте.Този месец отново реших да пазарувам от сайта за козметика, който предлага доста разнообразни продукти и брандове и се спрях отново на два продукта - първият желан от доста време и вторият - случайно избран.

Първият желан от дълго време продукт за мен е ружът на Sleek в цвят Life's a peach.



От доста време издирвам къде предлагат продуктите на Sleek и за мен беше изненада, че се предлага в български сайт на достъпни цени.Отдавна искам да пробвам точно ружовете им.Ще започна с опаковката, както винаги.Sleek винаги залагат на много стабилни опаковки, в повечето случаи от матирана пластмаса.Много са сигурни за носене в чанта, защото се затварят изключително стабилно, но от една страна това за мен е най-големият минус за бранда, защото не веднъж маникюрът ми е бил потърпевш при опит за отваряне на палитрите им.Затова винаги около мен има нещо като пинсета, за да се улесня максимално.
Разметър на ружа ме изненада - изключително миниатюрен въпреки, че грамажът е в рамките на нормалното - 8гр.


Защо си избрах точно този цвят?Защото принципно харесвам прасковените нюанси и името само ме избра.Но при мен дойде неочаквано ярък руж, от който в първия момент, ако трябва да бъда честна, ме стресна.Тук е моментът да кажа, че е изклчително пигментиран продукт, при нанасянето на който трябва да внимавате.За мен най-подходящите четки за подобни продукти са големите, с по-редки косъмчета.След като установих начина, по който трябва да нанасям ружа се впечатлих от естествения вид, който придава на лицето, дори когато съм с ежедневенгрим.Естествено във визии с по-тежък грим стои значително по-добре и е по-забележим, но това е друга тема на разговор.Консистенцията е кадифена, не се праши и така не се хаби много от продукта.Това е поредният факт, потвърждаващ, че е много икономичен.

Другия продукт, който си избрах като добавка към поръчката е моливът за устни Exaggerate на Rimmel в цвят 105 under my spell.Исках да изпробвам някой от моливите з аустни на бранда, защото съм чувала само положителни отзиви.освен това съм фен на моливите с "асансьор", смятам ги за по-практични.



Текстурата е точната, която харесвам за този тип продукти - нито е много мек, нито прекалено твърд, за да е трудно нанасянето.Цветът пък се оказа много подходящ за повечето червила, които обичам да използвам напоследък - подтонът е пепел от рози и има и лилави оттенъци.Дълготраен е и предотвратява размазването на червилата ми.Като цяло това е продукт с перфектното съотношение между цена и качество.

Ако някой от вас е пробвал някой от тези продукти нека да остави и личните си отзиви под поста.Поздрави. <3




Няма коментари:

Публикуване на коментар