вторник, 7 март 2017 г.

Argan Oil Revitalise Cares Protect възстановяваща нощна грижа с арганово масло

Никога не съм имала навика да използвам серуми за лице.Но тъй като вече навлязох в 20те си години реших, че е време да направя нова стъпка в грижата за кожата си и се поразрових в enzo.bg за бюджетни продукти.Попаднах на един, който имаше учудващо ниска цена и реших да рискувам, в крайна сметка не губех нищо.Така в ръцете ми попадна Argan Oil Revitalise Care.



Искам да започна от опаковката, защото знаете, че съм ценител на нещата, които преди всичко са в красиви шишенца. хихи
Първото, което трябва да кажа е, че серумът изглежда изискано и дава вид на скъп продукт.Другото, което ми направи впечатление е, че е в шише изработено от тъмно стъкло, което е голям плюс при каквито и да е продукти, най-вече течни, защото предпазва продукта от пряката слънчева светлина и топлина и предотвратява развалянето на консистенцията и качеството му.Като всеки стандартен серум е с капкомер, който дозира продукта много добре.Предлага се в две разфасовки - от 30 и 50 мл, като аз притежавам втория вариант.

Другото, което веднага ме изненада след като отворих продукта беше миризмата.Да, правилно се досещате, че нещо, което е на основата на арганово масло няма как да мирише зле, но наистина ароматът е много приятен и ми напомня за скъп марков парфюм.
Консистенцията противно на очакванията ми не наподобява олио - течността е полупрозрачна и блудкавобяла.Нанася се лесно и попива бързо в кожата, като я оставя мека, хидратирана и не на последно място ухаеща много приятно.

Продуктът е икономичен и заради пипетката, и заради ефекта, който придава с минимално количество.Използвам го вечер след нанасяне на крема за лице, като понякога използвам и само серума, защото хидратацията ми е достатъчна.

Ако сте в търсене на икономичен, изгоден и ползотворен серум за лице - определено препоръчвам! :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар